Har i haft problemer med blodprocenten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Jeg var til lægen i dag, fordi jeg ved min sidste undersøgelse fik målt en Hgb på 6,8 mmol/L - altså lidt for lavt da normalgrænsen for gravide er mellem 7,0 - 9,1 mmol/L

Ved min første undersøgelse (8+1) var min Hgb på 8,0 mmol/L og i dag var den så heldigvis på 7,3 mmol/L.

Men derfor er det da noget som jeg er blevet ret bevidst om. Jeg prøver at huske, at tage min aminojern sammen med juice, og ikke i forbindelse med måltid eller kalk. Orker ikke at skulle rende til læge i tide og utide, eller den sags skyld have blodmangel under fødslen

Hvad med jer andre? Er det noget i tænker over overhovedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Nynne88

Tror ikke jeg har jeg problemer med det - ikke så vidt jeg er informeret. Husker jernpillerne og glemmer kun en enkelt gang eller to.

Tænker det kan være du skal spise noget mad som indeholder jern? . Også efter du har født?  

Anmeld

23. juni 2011

Mira0911

Jeg har ikke haft problemer med det... Endnu... Lyder da ikke rart.. 

Anmeld

24. juni 2011

Ka+Ma=Be

Godt at høre! Tror heller ikke det som sådan er et problem - jeg skal bare huske at spise dem på det rigtige tidspunkt og sådan.

krydser i hvert fald fingre

Anmeld

24. juni 2011

maryjane

Fik målt blodprocent til 2 læge undersøgelse, da jeg bøvler med maven som i MEGET!, behøver ikke at tage jern. Skal bare tjekkes en gang i måneden.

Anmeld

24. juni 2011

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Fik målt blodprocent til 2 læge undersøgelse, da jeg bøvler med maven som i MEGET!, behøver ikke at tage jern. Skal bare tjekkes en gang i måneden.

Hvordan kan det være, at du ikke behøves tage jern? Har du bare en super god blodprocent? Det ville da i hvert fald være dejligt.

Anmeld

24. juni 2011

maryjane

Katte87 skriver:

Hvordan kan det være, at du ikke behøves tage jern? Har du bare en super god blodprocent? Det ville da i hvert fald være dejligt.

Ved faktisk ikke hvad den ligger på, men regner da med den er okay siden min læge siger jeg ikke behøver  Føler mig heller ikke dårlig eller noget.

Anmeld

25. juni 2011

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Ved faktisk ikke hvad den ligger på, men regner da med den er okay siden min læge siger jeg ikke behøver  Føler mig heller ikke dårlig eller noget.

Årh, det er jo altid noget! Jah, mon ikke de har styr på det  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.