åhha bonusmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Anonym trådstarter

jeg skriver som anonym, da jeg ikke ved om moren er her..

Jeg bor sammen med min dejlig kæreste.. han har 4 børn, hvor de to bor her, og de andre to ved deres mor.

sagen er den, at når vi sender børnene på weekend hos hende, kommer de ikke i bad, får ikke rent tøj, får ikke børstet tænder osv.. skal siges at børnene er i bad torsdag aften her, og søndag, har de det samme undertøj på..

hun spørg tit om vi kan tage de to andre også, og selvfølgelig kan vi det. når så vi spørg hvilket er sjælden, så kan hun aldrig..

når børnene er hos hende på weekend, er de ikke ved hende alligevel, men ved moster, onkel eller mormor.

ved snart ikke hvad vi skal gøre.. syntes det er synd for alle de kære børn.. har altid kendt alle børnene, da faren/min kæreste er en gammel ven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg bor sammen med min dejlig kæreste.. han har 4 børn, hvor de to bor her, og de andre to ved deres mor.

sagen er den, at når vi sender børnene på weekend hos hende, kommer de ikke i bad, får ikke rent tøj, får ikke børstet tænder osv.. skal siges at børnene er i bad torsdag aften her, og søndag, har de det samme undertøj på..

hun spørg tit om vi kan tage de to andre også, og selvfølgelig kan vi det. når så vi spørg hvilket er sjælden, så kan hun aldrig..

når børnene er hos hende på weekend, er de ikke ved hende alligevel, men ved moster, onkel eller mormor.

ved snart ikke hvad vi skal gøre.. syntes det er synd for alle de kære børn.. har altid kendt alle børnene, da faren/min kæreste er en gammel ven

skulle bare lige ud med det.. da alle de ting virkelig irritere mig..

Anmeld

7. juli 2011

Angelspot

Anonym skriver:

Kan se det er ved at være nogle dage siden du har skrevet, men vil da gerne kommentere alligevel, håber det er ok

Bliver lidt bekymret når du skriver at de børn der bor hos jer ikke bliver sørget for i de weekender de er hos deres mor. Hvad så med de børn der bor hos hende, lider de nogen nød? For ellers kan det være du bare er nødt til at acceptere at de ikke får de ting gjort i hndes weekender, selvom jeg jo synes det er dybt forkert at undgå at børste tænder. Og sende dem videre i weekenderne, når nu hun ikke ser de to af børnene  så tit.

Mine bonusbørn kommer heller ikke altid i bad hos os når de er her hver anden weekend, men vi laver heller ikke altid noget andet end at hygge, så det er ikke fordi de bliver beskidte. Så er der den med undertøjet, det synes jeg til gengæld er rigtig forkert, man skifter efter min mening undertøj hver dag, også børnene. Vi har en aftale med min kærestes eks om, at de har det tøj på hjem, som de kommer i. Grunden er at de som regel har bestemt tøj de er glade for at have på og de vil savne det hvis det så er hos os i 14 dage inden de kan få det på igen. Så vi har tøj fast hos os som de får på når de kommer og så kører vi dem hjem i det de kommer i. Det er lidt mærkeligt, men sådan er det. Jeg spørger derfor om i har en tøjordning til de 2 børn der bor hos jer? For det kan jo rent faktisk være at hun giver dem andet tøj på, men sender dem hjem i det de havde på? Men det lyder usandsynligt ud fra det du fortæller, men jeg håber der er en forklaring Hvad så med ferier osv? Bliver de ikke sørget for der?

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

nej vi har ingen ordning med tøj.. vi sender tøj med børnene.. ferie er de på nu hos deres mor, så ved det ikke.. men min kæreste kørte forbi i går(han skulle den vej ang arbejdet) der fik den 5 årig lov til at skyde en højter ude vej vejen, skal lige siges den er meget trafikeret, og folk køre stærkt der. han skyder så den her højter og bolden flyver ud på vejen, hvilket drengen og gør for at hente bolden.. det er fuldstændig hul i hovedet. der er så mange ting, som hun mener vi burde vide. f.eks at hun skulle til møde mandag, og ikke kunne have børnene på ferie den dag, vi ligger jo ikke lige frem inde med en kopi af hendes kalender..

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

det lyder bestemt ikke som et nemt forhold i har til børnenes anden forældre.

jeg ville overveje at kontakte statsforvaltningen. fortælle dem hvad i oplever og høre hvad deres råd er til jer. de kan evt. indkalde til et møde hvor i kan få snakket det hele igennem mens der er en rådgiver til stede. så kan i få lagt kortene på bordet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.