Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hejsa. jeg spekuleret på hvor meget det giver i motion og bruge sådan en og hvor meget man forbrænder pr km...
hvor LANGT løber i på dem og på hvor lang tid...
håber nogle vil svare
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man forbrænder en del, når kæresten og jeg er oppe og træne, og jeg går i rask tempo og han står på sådan en, forbrænder vi lige meget, jeg går bare dobbelt så langt som ham, så den er effektiv nok
Og god mod baller og lår.
Anonym skriver: hejsa. jeg spekuleret på hvor meget det giver i motion og bruge sådan en og hvor meget man forbrænder pr km... hvor LANGT løber i på dem og på hvor lang tid... håber nogle vil svare
Du kan bruge den til både opvarmning og decideret træning. Det er konditionstræning og rigtig godt til forbrænding og forbedring af konditionen selvf.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Du kan bruge den til både opvarmning og decideret træning. Det er konditionstræning og rigtig godt til forbrænding og forbedring af konditionen selvf.
hvor langt kan du træne på den på 25 min er 7 km okay ??
eller er det dårligt
Jeg brugte den før jeg blev gravid 2. gang. Tabte mig 15 kg. på knap 1 år
Isabeau skriver: Jeg brugte den før jeg blev gravid 2. gang. Tabte mig 15 kg. på knap 1 år
hvor mange km og på hvor lang tid
og hvor tit
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128