Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
marloutti skriver: Okay... Men den blir ikke fugtig eller falder sammen, når den tør op? Tænker på om frugtmoussen afgiver vand....
Okay... Men den blir ikke fugtig eller falder sammen, når den tør op? Tænker på om frugtmoussen afgiver vand....
det eneste er at den ikke smager helt så frisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
missbach skriver: Så er det i hvert fald et sats hvis du fryser den.. Men til en anden gang, så bliver kagen super lækker hvis den lige har været frossen lidt tid først.. Bager tit en kage en uge i forvejen og smører den op.. Når den er helt smurt op fryser jeg den - og så pynter jeg den når den er halv frossen..
Så er det i hvert fald et sats hvis du fryser den.. Men til en anden gang, så bliver kagen super lækker hvis den lige har været frossen lidt tid først..
Bager tit en kage en uge i forvejen og smører den op.. Når den er helt smurt op fryser jeg den - og så pynter jeg den når den er halv frossen..
haps det råd stjæler jeg lige
Jennifer skriver: det eneste er at den ikke smager helt så frisk
oki, tak for hjælpen
marloutti skriver: oki, tak for hjælpen
det var så lidt
marloutti skriver: Altså hele kagen? med fondant og pynt og det hele?
Altså hele kagen? med fondant og pynt og det hele?
Nej du kan ikke fryse kagen ned MED fondant osv. Men du kan godt lave selve kagen og stille den på køl med fondant 1-2 dage før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128