8+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

TbCp

Oktoberbaby11 skriver:

Hold da op , så er det bare dejligt du får maven så tidligt

Ja det er det egentlig Så føles det lidt mere virkeligt og kan godt lide at vise den frem
Men håber dog det stopper lidt på et tidspunkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Levi&LilysMor

TbCp skriver:

Ja det er det egentlig Så føles det lidt mere virkeligt og kan godt lide at vise den frem
Men håber dog det stopper lidt på et tidspunkt...

Hehe det er jo lige det  man strutter lidt ekstra med den, men den skal nok holde pauser undervejs, har min lige gjort i nogle uger men nu går den igang igen , og synes ikke det er rart puha... ikke når man kommer længere frem ...

Anmeld

23. juni 2011

TbCp

Oktoberbaby11 skriver:

Hehe det er jo lige det  man strutter lidt ekstra med den, men den skal nok holde pauser undervejs, har min lige gjort i nogle uger men nu går den igang igen , og synes ikke det er rart puha... ikke når man kommer længere frem ...

Det er ihvertfald det jeg satser på

Anmeld

23. juni 2011

Levi&LilysMor

TbCp skriver:

Det er ihvertfald det jeg satser på

Ja...

Anmeld

23. juni 2011

Mussen2

Super fin mave. Bliver spændende at følge denhvorfor har du egentlig allerede været til scanning? Er det normalt?

Anmeld

23. juni 2011

TbCp

Mussen2 skriver:

Super fin mave. Bliver spændende at følge denhvorfor har du egentlig allerede været til scanning? Er det normalt?

Tak skal du have

Nej det er ikke noget man normalt bliver, men jeg var begyndt at bløde så min læge sendte mig heldigvis til scanning.

Anmeld

23. juni 2011

Mussen2

TbCp skriver:

Tak skal du have

Nej det er ikke noget man normalt bliver, men jeg var begyndt at bløde så min læge sendte mig heldigvis til scanning.

Åh derfor. Jeg går ud fra alt var ok så? Ja så kan du vel se frem til at skal til scanning igen snart hvordan har du det ellers med graviditeten er du plaget af gener? Er der anderledes end 1 gang?

Anmeld

23. juni 2011

TbCp

Mussen2 skriver:

Åh derfor. Jeg går ud fra alt var ok så? Ja så kan du vel se frem til at skal til scanning igen snart hvordan har du det ellers med graviditeten er du plaget af gener? Er der anderledes end 1 gang?

Ja alt var heldigvis ok Det var en stor lettelse!

Ja, så kommer der jo nakkefoldsscanning inden længe, dejligt

Nej, synes ikke der er den store forskel... Havde ingen gener sidst udover træthed, det har jeg også denne gang og så lider jeg lidt af madlede denne gang, men slet ikke noget slemt, så det går ligeså fint som sidst

Anmeld

23. juni 2011

Mussen2

TbCp skriver:

Ja alt var heldigvis ok Det var en stor lettelse!

Ja, så kommer der jo nakkefoldsscanning inden længe, dejligt

Nej, synes ikke der er den store forskel... Havde ingen gener sidst udover træthed, det har jeg også denne gang og så lider jeg lidt af madlede denne gang, men slet ikke noget slemt, så det går ligeså fint som sidst

Skønt at høre. Krydser fingrer for at det fortsætter i den dur

Anmeld

23. juni 2011

TbCp

Mussen2 skriver:

Skønt at høre. Krydser fingrer for at det fortsætter i den dur

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.