Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ha ha ja det er lidt "klamt" spørgsmål.. men skal der jo også være plads til Men har på kinden 3 slags "bumser/knubber".. Kan ikke "presse" dem ud.. fik så af vide for nogle uger siden af en kosmetolog at det er talg knubber som skal fjernes med en bestemt slags "værktøj".. Men ved i hvordan?Har også tit set i programmer (når folk får en ansigtsbehandling) at hun har sådan en stang ting til at skubbe hudorme ud.. Hvor kan den fåes og hvad gør i altså udover at rense/vaske ansigtet..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis du mener sådan en metal ting med hul i til at trykke dem, så synes jeg ikke de virker.. Min søster har en, men det er meget nemmere bare at trykke dem helt normalt eller lade dem være, synes jeg
Pullemulle skriver: Hvis du mener sådan en metal ting med hul i til at trykke dem, så synes jeg ikke de virker.. Min søster har en, men det er meget nemmere bare at trykke dem helt normalt eller lade dem være, synes jeg
Ja det er lige præcis sådan en.. Altså til hudormene.. Nå jamen så lader jeg være Men ved du noget om den tang ting til de talg knubber?
Den lykkelige skriver: Ja det er lige præcis sådan en.. Altså til hudormene.. Nå jamen så lader jeg være Men ved du noget om den tang ting til de talg knubber?
Nej desværre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128