Så blev David 6 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Marco2

Dejlig knægt. Og vildt at vores unger snart er 6 mdr. Det er jo et HALVT ÅR 

De er jo liiiige kommet til verden.

Men hvor er han dejlig og totalt vildt at han kan sidde selv. Her kan vi stadig INGENTING endnu … Håber da det kommer inden jeg for alvor bliver nervøs...

Men lækker knægt du har dig.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

businesstigger

Maria-s skriver:

Hvor dejligt med en lille update Og deeejlige billeder, især det miderste; "heeey mor jeg vinker lige til dig, ikke??"

Tak!

Han er meget opmærksom på kameraet så har en del "vinke" billeder hvor han prøver at få fingre i det.

Anmeld

23. juni 2011

businesstigger

AnneBJ skriver:

Arhm hvor er han sød!!! 

Tak!

Anmeld

23. juni 2011

businesstigger

Lilje82 skriver:

Han er jo vildt lækker altså

Tusind tak!

Anmeld

23. juni 2011

businesstigger

Marco2 skriver:

Dejlig knægt. Og vildt at vores unger snart er 6 mdr. Det er jo et HALVT ÅR 

De er jo liiiige kommet til verden.

Men hvor er han dejlig og totalt vildt at han kan sidde selv. Her kan vi stadig INGENTING endnu … Håber da det kommer inden jeg for alvor bliver nervøs...

Men lækker knægt du har dig.

AG

Tak!

Han har ikke vist meget interesse for at sidde før og hvis man prøvede knækkede han bare sammen men her over de sidste par uger (eller der omkring) er han begyndt og blive bedre og her den sidste uges tid er det så blevet mindre og mindre svajende

Anmeld

22. juli 2011

Bavianis

Hej Eva

Er ikke så meget herinde mere, der er ligesom noget andet der trækker nu... Var lige inde og tjekke din profil for opdateringer, så jeg har først set denne skønne tråd nu. Og hvor er David bare blevet stor! Og skøn

Birk er 2 mdr idag, så jeg kan kun give dig ret i, at tiden flyver afsted.

Knus og kram, Bavianis

Anmeld

22. juli 2011

businesstigger

Hej Eva

Er ikke så meget herinde mere, der er ligesom noget andet der trækker nu... Var lige inde og tjekke din profil for opdateringer, så jeg har først set denne skønne tråd nu. Og hvor er David bare blevet stor! Og skøn

Birk er 2 mdr idag, så jeg kan kun give dig ret i, at tiden flyver afsted.

Knus og kram, Bavianis

Du skal ikke undskylde - jeg ved jo lige præcis hvordan det er når man har en baby. Ikke at der er meget baby over David mere

Tænk en gang at Birk er 2 mdr. i dag. Sikke han også bliver stor. Går det godt med ham og jer?

Anmeld

24. juli 2011

Bavianis

businesstigger skriver:

Du skal ikke undskylde - jeg ved jo lige præcis hvordan det er når man har en baby. Ikke at der er meget baby over David mere

Tænk en gang at Birk er 2 mdr. i dag. Sikke han også bliver stor. Går det godt med ham og jer?

Ja det går rigtigt godt. Han tager på, og er glad og dejlig nem. Om aftenen bliver han dog ofte ked af det, og jeg tror det er noget med maven. Jeg har fået anbefalet nogle dråber der hedder Bio Gaia, og dem køber vi i morgen, så må vi se om det hjælper ham lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.