møde hose statsforvaltningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.589 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

skriver lige som ano

Nu har min mand så fået indkaldelse til møde hos statsforvaltningen i næste uge.

Vi har søgt om at få hans børn's bopæl ændret over til os, da vi ikke tror at biomor kan varetage opgaven fuldt ud, desværre.

hun gør også alt hvad hun kan for at forhindre samvær, så det er jo en træls situation.

jeg tænkte bare på om der er nogle af jer, der ved (eller har prøvet lign.) hvilket vi skal lægge vægt på for at have størst chancer?

biomor har ingen uddannelse og er på kontanthjælp, da hun ikke gider arbejde.

hun har flere børn, nogle me astma/allergi, samt flere dyr!!!

vi har begge uddannelse samt fast arbejde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Vingummien

De går i hvert fald ikke op i om hun har udd og er på kontanthjælp, det er der mange der er jo.

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Nej, det regner jeg nu heller ikke med vil være det afgørende! ;o)

det største problem er jo at hun gør alt for at forhindre sine børn i at se og snakke med deres far.

da vi bor langt fra hinanden har vi desværre ikke et fast weekendsamvær, men kun ferierne. og så er der også en aftale om at biomor hver gang vi er i nordjylland (der bor børnene) skal gøre hvad hun kan for at børnene kan få en dag eller to med sine børn.

det skal siges at vi er i nordjylland minimum en gang om måneden.

så lige nu har vi faktisk ikke set børnene siden i februar, da hun altid liiige har planlagt et eller andet de dage vi er der.

børnene er efterhånden så manipulerede af sin mor, at de tør ikke engang se på deres far mens biomor er der. er hun der deriomod ikke (hvis han ser dem i børnehaven/sfo'en) så kommer de løbende og er mega glade for at se deres far.

jeg ved bare slet ikke hvad vi kan forvente??

Anmeld

23. juni 2011

betski

Hvor gamle er børnene og hvor længe har I boet med stor afstand fra hinanden?

Anmeld

23. juni 2011

Topp

Anonym skriver:

Nej, det regner jeg nu heller ikke med vil være det afgørende! ;o)

det største problem er jo at hun gør alt for at forhindre sine børn i at se og snakke med deres far.

da vi bor langt fra hinanden har vi desværre ikke et fast weekendsamvær, men kun ferierne. og så er der også en aftale om at biomor hver gang vi er i nordjylland (der bor børnene) skal gøre hvad hun kan for at børnene kan få en dag eller to med sine børn.

det skal siges at vi er i nordjylland minimum en gang om måneden.

så lige nu har vi faktisk ikke set børnene siden i februar, da hun altid liiige har planlagt et eller andet de dage vi er der.

børnene er efterhånden så manipulerede af sin mor, at de tør ikke engang se på deres far mens biomor er der. er hun der deriomod ikke (hvis han ser dem i børnehaven/sfo'en) så kommer de løbende og er mega glade for at se deres far.

jeg ved bare slet ikke hvad vi kan forvente??

Eftersom i ikke har barnet/børnene fast - tror jeg næppe de ændre bopæl - heller ikke via retten - det er barnets tarv og ikke hvad moderen siger eller gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.