Jeg HAR forstået det nu ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.772 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Zafir

Ja - det var Iduns kommentar idag i reklameblokken... Det handler om den reklame hvor de snakker om 7 ud af 10 har dit og dat... og på et tidspunkt i reklamen siger de: 7 ud af 10 har gjort det i bilen...

Idun: Så er det Idun siger: Ja altså først så forstod jeg den altså ikke, men jeg har forstået den nu. Det er 7 ud af 10 der har tisset i bilen!!!

(jeg prøver at undertrykke et fnis)...

Mig: Ei Idun skat, tror du virkelig at der er 7 ud af 10 der har tisset i deres bil???...

Idun: JA mor!! Det siger de jo selv...

Mig: Nåååeee ja, det er jo rigtig... (med tanker om at jeg faktisk er mere end glad for ikke at skulle forklare hende hvad DET er og hvor grinern jeg syntes det er at hun sætter lighedstegn mellem DET og at tisse hehe )

Også lavede hun videre på de halskæder vi sad og ordnede sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

JacobsMoar

Haha !! - Blomsten og bien snakken er der vist ikke brug for endnu

Anmeld

22. juni 2011

Kris89

Åh hvor jeg bare glæder mig til mit hjem flyder med sådan nogle guldkorn.. det er bare sådan noget der vil blive snakket om resten af barnets liv. det er så livsbekræftigende og dejligt med sådan nogle input i hverdagen

Anmeld

22. juni 2011

Hansen97

Zafir skriver:

Ja - det var Iduns kommentar idag i reklameblokken... Det handler om den reklame hvor de snakker om 7 ud af 10 har dit og dat... og på et tidspunkt i reklamen siger de: 7 ud af 10 har gjort det i bilen...

Idun: Så er det Idun siger: Ja altså først så forstod jeg den altså ikke, men jeg har forstået den nu. Det er 7 ud af 10 der har tisset i bilen!!!

Mig: Ei Idun skat, tror du virkelig at der er 7 ud af 10 der har tisset i deres bil???...

Mig: Nåååeee ja, det er jo rigtig... (med tanker om at jeg faktisk er mere end glad for ikke at skulle forklare hende hvad DET er og hvor grinern jeg syntes det er at hun sætter lighedstegn mellem DET og at tisse hehe )

Hæ hæ.. min dreng på 8 sagde:" Hvor er det ulækkert med bare fødder på vinduerne.. det må man da ikke, vel mor.. har du gjort det???"

Manden og jeg kunne ikke stoppe med at grine

Anmeld

22. juni 2011

Zafir

Hansen97 skriver:

Hæ hæ.. min dreng på 8 sagde:" Hvor er det ulækkert med bare fødder på vinduerne.. det må man da ikke, vel mor.. har du gjort det???"

Manden og jeg kunne ikke stoppe med at grine

Anmeld

22. juni 2011

muzen

HAHAHA ruller rundt af grin.

hold kæft hvor er hun sød og genial. jep det kan da ikke være andet 7 ud af 10 har da tisset i deres biler :-)

det var godt nok dagens guldkorn

Anmeld

22. juni 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

LOOOL

Tjaaa..så er din mindre fremmelig end min var.

Nickolai var 7, da hans storesøs sad og ømmede sig over sin store mave og hvor hårdt det var at være gravid, hvorefter det kom nok så tørt fra ham:
-Så kunne I jo bare lade være med at have gjort "det" der!!!
(Underforstået, så hun var blevet gravid)
Ja de er dejlige, de troldunger

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juni 2011

lukasmor

Åhh de skønne guldkorn

Anmeld

22. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Det er altså et af de aller aller bedste guldkorn jeg har hørt meget længe..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

22. juni 2011

lailamik

hahaha!! hvor det bare simpelthen bare så sødt sagt sikken en sød pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.