har da glemt en update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Ønskeønskeønskebarn

Hej i skønne kvinder...

Har da helt glemt en update på vores scanning den 16... ALT var super fin og lillemanden meget aktiv... det var så dejligt at se ham igen og sikke stor han er blevet. Intet under man føler sig tyk og besværet efterhånden... smiler...

Så nu begynder vi så småt at gå igang med baby tingene... dog ikke de helt store ting endnu, da manden er ved at lave værelser

Hvordan har i det? Sys jeg har lidt med min luft... altså føler mig besværet af maven efterhånden og shiiittt det bliver jo kun værre Jeg mærker ham hver dag nu og kan mærke det er spark, så der kan ikke gå længe inden man ser det og til farmand kan mærke med. Det glæder jeg mig vildt til og det gør han også. Tænk man er over halvvejs nu, det er bare gået stærkt... men sys nu også det gerne må fortsætte med hastigheden. glæder mig ubeskriveligt til at se min lille babydreng og til at holde ham. Utroligt man kan elske et lille væsen så meget når man ikke har set ham endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Dorte...

Hvor er det bare dejligt at scanningen gik godt og alt så normalt ud   Håber min scanning går ligeså godt på fredag.

Jeg mærker også liv, men ikke så meget så jeg kan mærke der er spark. Ville ønske jeg kunne mærke den lille lidt mere så man ikke går og bekymre sig hele tiden. Syntes ventetiden til næste scanning har været lang og nu vil jeg bare snart vide om alt er okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.