Bør mænd intim-barbere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bør mænd intim-barbere?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.287 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Anonym trådstarter

Inspireret fra en anden afstemning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Kris89

Har svaret nej. Jeg elsker at min kæreste har hans kønshår. synes han er mere mandig på den måde... Han har spurgt flere gange om han skal fjerne det, for det vil han godt gøre for min skyld, men det synes jeg absolut ikke han skal

Min x barberede sig, er altså ikk nær så frækt - i mine øjne selvf

Anmeld

22. juni 2011

L.J.L

Nej det skal de bestemt ikke! Jeg elsker min mand og hans hår på kroppen man er ikke en rigtig mand hvis man ikke har hår på kroppen, min mening

Anmeld

22. juni 2011

Preghiera

Jeg tænker aldrig over det men når kæresten endelig HAR trimmet så synes jeg, det er SUPER lækkert Der er også en lille visuel effekt når hårene bliver trimmet lidt i toppen så syner "den" af meget mere. (Okay, det kunne næsten ikke lyde mere akavet..)

Anmeld

22. juni 2011

Preghiera

Lauritz skriver:

Nej det skal de bestemt ikke! Jeg elsker min mand og hans hår på kroppen man er ikke en rigtig mand hvis man ikke har hår på kroppen, min mening

Sådan har jeg det egentlig også! -min kæreste er meget mørk så han har self. sorte hår. Mmmhhmmm Men også af den grund gør det ikke noget hvis han bare trimmer det lidt

Men ELSKER behårede mænd

Anmeld

22. juni 2011

Dansker i England

Det skal trimmes og holdes nede, ja. Jeg hader kropsbehåring - både down there, under armene, på armene og især på brystkassen. YDRK

Anmeld

22. juni 2011

modesty

Nej! Min mand skal være mand med stort M.

Anmeld

22. juni 2011

lukasmor

nej, nej og nej!

Anmeld

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Alt i nedre regioner skal V.Æ.K !!!! Jeg tager fandme også selv til brasilien hver evig eneste dag og synes det er for ulækkert at tage i en urskov, kan slet ikke have det...

Anmeld

22. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

De kan vel bare trimme krøllerne lidt i ny og næ..ligesom kvinder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.