Nu spørger jeg sikkert dumt .. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Anonym trådstarter

Sidder her og tænker lidt på, nu gik jeg fra faderen kort tid efter fødslen, og har nu mødt en, næsten seks måneder efter fødslen. Og har ikke været sammen med nogle, seksuelt. Og så er det jeg vil vide .. om det gør ondt når man skal have samleje første gang, efter en fødsel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

B&J

selv om der er gået så længe kan godt være du måske er lidt øm men sør for at fortælle ham det og sør for han måske er lidt blid i starten til du siger at det bare er okay

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

selv om der er gået så længe kan godt være du måske er lidt øm men sør for at fortælle ham det og sør for han måske er lidt blid i starten til du siger at det bare er okay

Tak .. er bare så skide nervøs

Anmeld

22. juni 2011

B&J

Anonym skriver:

Tak .. er bare så skide nervøs

det syntes jeg ikke du skal snak med din nye fyr om det og sig han skal være forsigtig så du kan finde ud af om du er øm

Anmeld

22. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg gik også fra min søns biologiske far kort tid efter fødsel og mødte først en ny kæreste 9 mdr senere.

Det gjorde overhovedet ikke ondt. Jeg bad ham være lidt forsigtig de første 5 min. Og jeg er endda sådan en, der bliver jomfru på ny, hvis vi ikke har set hinanden en uge.

Men jeg kan godt forstå du er nervøs. Det var jeg også. Det viste sig bare at være helt ubegrundet. Tror faktisk oftere det kan gøre lidt ondt, hvis der ikke er gået så mange måneder efter fødslen. (Men det er bare en tanke, ikke noget jeg ved)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.