hej alle, har en dejlig familie som er mig og min kæreste hans to børn, min egen datter og vores fælles datter. Så 4 skønne unger i det hele :-) Ihvertfald hveranden uge ;-)
Men er frustreret over mine bonusbørns mor, hun lader dem sove sammen hjemme hos hende hver nat og de er 5 og 8 år gamle, mener det er okay nogle gange som hygge men ikke hver nat. Drengen på 5 år er sådan set renlig her hos os, men hun giver ham stadig ble på om natten hos hende hvilket resultere i at han er begyndt at tisse i sengen herhjemme.
Min bonusdatter er begyndt at gå i søvne da de sover sammen hjemme hos deres mor, eller sammen med hende. Hvilket selvfølgelig gør at når hun vågner om natten her kommer hun ind til os og vil sove. Når vi så siger nej gå nu i seng osv. reagere hun nogle gange meget voldsomt med gråd osv. da hun jo tit halvsover når det er.
Er dybt frustreret ved ikke hvad vi skal gøre, min kæreste har snakket med deres mor flere gange men hun mener ikke at det har en dårlig indflydelse på børnene og det skader dem ikke. Det er jeg bare dybt uenig i, da de da ellers ikke ville gå i søvne eller tisse i sengen.
Drengen på 5 taler ofte som en lille "baby" og skaber sig helt urimeligt tit når han ikke får sin vilje for det virker hjemme hos hans mor... Er ved at gå ud af mit gode skind, for tit ved de at nogle ting går bare ikke hos os, men det er stadig svært for de er jo blot børn.. 
Har i nogle råd eller erfaring at dele...?
Anmeld