Har rejst rundt i Wales, hvilket selvfølgelig ikke berettiger mig til at vide mere end andre især ikke omkring børneregler. Da jeg var yngre boede og arbejdede jeg dog i en kortere periode i et lille samfund nord for London.
Men vær lige opmærksom hvor I Wales det er din mand er blevet tilbudt. Reelt er der 2 storbyer nemlig Swansea og Cardiff. De fleste andre byer er nogle små landsbysamfund.
Wales er et gammelt kulmineområde eller dele er, der er derudover rigtig mange smukke naturområder derovre og befolkningen er ualmindelig hjertelig. Dog ikke anbefale dig at lære deres sprog og skrive byernes navne.
De 2 store byer er moderne og meget engelske, mens de små landsbysamfund er meget tro mod Wales som en uafhængig del.
Om alt er, hvis det er et af de små samfund skulle der være pasningsmuligheder og nok også støtte fra lokale i området. Vi så nogle daycare centre da vi var der, så der må jo være noget.
Ellers kan jeg kun sige, at det er et rigtig smukt sted og en skøn befolkning.
Det er dog en stor beslutning især hvis I nu bor i jeres drømmehus, det kan dog jo udlejes.
Anmeld