MME hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Rødhætte

Poster det også lige her :

Til jer der er på MME hvor meget spiser jeres 3 mdr gammel baby?

Jeg har hørt at de skal spise 1/6 af deres vægt - altså skulle William spise 1000 g om dagen.. Og det gør han aldrig  Han spiser alt mellem 650-800 om dagen. Men lige nu er han i den lave ende.. Han virker veltilpas, vejer 5950 g og er ca 59 cm. Men jeg kan ikke lade være med at blive lidt bekymret!!

P.s Hvor mange timer sover jeres i løbet af et døgn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Sofia

Alfred spiser ca 7 gange om dagen. Han spiser 150 ml pr måltid i gennemsnit, nogle gange spiser han 200 ml og andre gange kun 100 ml. Han vejer 6060 gram, og spiser altså 1050 ml i døgnet.. Hmm mht. hvor meget han sover.. i nat sov han fra 21.30 til 5.30. Og så sover han nok ca 6 timer fordelt ud over dagen i 3-4 lure!

Anmeld

22. juni 2011

Maja88

Rødhætte skriver:

Poster det også lige her :

Til jer der er på MME hvor meget spiser jeres 3 mdr gammel baby?

Jeg har hørt at de skal spise 1/6 af deres vægt - altså skulle William spise 1000 g om dagen.. Og det gør han aldrig  Han spiser alt mellem 650-800 om dagen. Men lige nu er han i den lave ende.. Han virker veltilpas, vejer 5950 g og er ca 59 cm. Men jeg kan ikke lade være med at blive lidt bekymret!!

P.s Hvor mange timer sover jeres i løbet af et døgn?

altså nu har vi kun kørt på flaske hver anden gang og der tog hun mellem 160-180ml...

med hensyn til søvn- så´sover hun fra 19-7,. og så fra halv 9 til ca 12 og så 14-16 måske mindre og så tager hun en lille halv time omkring kl 17

Anmeld

22. juni 2011

AnneBJ

Felix får max 900  ml om dagen, og han vejer 6200 Bleerne er våde og babyen smiler så jeg formoder det er fint!

Han sover nogle gange hele natten, altså 21.30-7, andre gange spiser han både kl. 2 og kl. 6... Lure er også meget efter herrens humør. Nogle gange 3 kvarter formiddag, 3-4 timer over middag og 3 kvarter sen eftermiddag/aften.

Andre gange powernapper han sig gennem dagen, fra han står op og til han skal i seng igen.. 

Anmeld

22. juni 2011

Rødhætte

Dejlig lige at høre hvor meget jeres små guldklumper spiser.. Han var ikke så stor da han kom til verden, så der skulle jeg skrive ned hvor meget han spiste. Nu tror jeg desværre  bare det er blevet en dårlig vane

Ang søvn er der heldigvis ikke de store problemer mere.. Skulle bare lige høre hvor meget jeres sover

Anmeld

22. juni 2011

camsko88

vi har lige hævet Frejas flasker fra 135 til 165 ml og dem får hun 3-5 af om dagen der variere meget.

hun sover fra 20.30 til 5 hvor hun får en flaske og sover igen til ca 7 og så sover hun højest 1-2 timer i løbet af dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.