De mindst brugte navne?!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

CmarianN

maria_wt skriver:

Hvilket navn vil du søge efter???  Nysgerrig....

Søger ikke noget specielt navn, men forslag :-) Og så synes jeg ikke at det gør noget liiige at kigge på de mindst brugte eller specielle navne først ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

CmarianN

Tino's Mor skriver:

Hvis det er til inspiration så er den her god synes jeg

http://www.babynames.com/ 

Tak for fiffet :-D

Anmeld

23. juni 2011

CmarianN

brikble skriver:

Undskyld, jeg kludrer i det i dag ...

Sylvest

Hihi godt så ;-)

Anmeld

23. juni 2011

Lisbeth85

CmarianN skriver:

Søger ikke noget specielt navn, men forslag :-) Og så synes jeg ikke at det gør noget liiige at kigge på de mindst brugte eller specielle navne først ;-)

Jeg kan anbefale norke og svenske hjemmesider også Der er faktisk nogle søde navne imellem ... Linus fx Hi hi

Anmeld

23. juni 2011

tinasmor

Men hvad der er mindst brugte nu, er jeg ikke ensbetydende med, at det er det de næste par år. For nogle år siden var navne som Storm, Merle osv. jo helt anderledes navne, og mange forældre tænkte at NU havde deres barn et meget specielt navn. Men nu er der næsten en i hver børnehave stue med de navne Men det er jo ikke til at vide hvad det bliver om et par år. Tænker bare, om det mon ikke bare er bedst at give det navn til sit barn man har lyst til uden at skæve til hvad andre giver til deres barn?

Anmeld

23. juni 2011

CmarianN

Lisbeth85 skriver:

Jeg kan anbefale norke og svenske hjemmesider også Der er faktisk nogle søde navne imellem ... Linus fx Hi hi

Tak

Anmeld

23. juni 2011

CmarianN

CmarianN skriver:

Tak

:-)

Anmeld

23. juni 2011

CmarianN

tinasmor skriver:

Men hvad der er mindst brugte nu, er jeg ikke ensbetydende med, at det er det de næste par år. For nogle år siden var navne som Storm, Merle osv. jo helt anderledes navne, og mange forældre tænkte at NU havde deres barn et meget specielt navn. Men nu er der næsten en i hver børnehave stue med de navne Men det er jo ikke til at vide hvad det bliver om et par år. Tænker bare, om det mon ikke bare er bedst at give det navn til sit barn man har lyst til uden at skæve til hvad andre giver til deres barn?

Jeg har skam da også tænkt mig at give mit barn det navn jeg har lyst til - søger blot inspiration ;-)

Anmeld

23. juni 2011

CmarianN

Lisbeth85 skriver:

Linus er rigtig sødt :-) det er sjovt at sidde og fifle med navne :-)

Anmeld

23. juni 2011

tinasmor

CmarianN skriver:

Jeg har skam da også tænkt mig at give mit barn det navn jeg har lyst til - søger blot inspiration ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.