Nogen der har prøvet sugaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.355 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

FrkDitte

Så et indslag på tv2, hvor der var nogle kosmetologer som fjernede hår med en slags sukkermasse?

Gør det nas?

D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Calliope

FrkDitte skriver:

Så et indslag på tv2, hvor der var nogle kosmetologer som fjernede hår med en slags sukkermasse?

Gør det nas?

D.

Jeg har også overvejet at prøve det, men har hørt det skulle føles lidt lige som en voksning, aner dog ikke om det er sandt 

Anmeld

22. juni 2011

FrkDitte

Calliope skriver:

Jeg har også overvejet at prøve det, men har hørt det skulle føles lidt lige som en voksning, aner dog ikke om det er sandt 

jeg kunne godt forestille mig det var lidt det samme..

kunne man bare undgå den smerte..

D.

Anmeld

22. juni 2011

Calliope

FrkDitte skriver:

jeg kunne godt forestille mig det var lidt det samme..

kunne man bare undgå den smerte..

D.

Jaa, det ville da være skønt!  

Anmeld

29. juni 2011

Filippa & Liva

Jeg er uddannet kosmetolog og har arbejdet med sukkermassen, jeg vil sige at selve smerten ved at få fjernet hår er ikke mindre men til gengæld er der en masse i sukkeret som gør huden dejlig blød.

Anmeld

7. juli 2011

Fenris

Har selv arb med det- og syntes det er en smule mindre smertefulde end alm voks. Håret bliver jo hevet ud i gro retningen, så derfor er der mindre chance for indgroede hår... Og som en skriver er den exfolierende samtidig- så flere plusser til denne voks end andre

Mvh Anita ( kosmetiker )

Anmeld

7. juli 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg bruger ikke andet. Jeg laver min egen blanding og bruger det herhjemme. Det er rigtig godt. Jeg kan ikke tåle at barbere da jeg har meget følsom hud. Jeg synes ikke det gør særlig ondt.

Men sugaring er rigtig nemt og så er der ingen grimme kemikalier i...og billigt ikke mindst.

Anmeld

7. juli 2011

JacobsMoar

Rikke&Liam skriver:

Jeg bruger ikke andet. Jeg laver min egen blanding og bruger det herhjemme. Det er rigtig godt. Jeg kan ikke tåle at barbere da jeg har meget følsom hud. Jeg synes ikke det gør særlig ondt.

Men sugaring er rigtig nemt og så er der ingen grimme kemikalier i...og billigt ikke mindst.

Hvor tit gør du det ?

- og har du evt et link til en "opskrift" ?

Anmeld

7. juli 2011

Rikke, Liam & Linus

KarinaB. skriver:

Hvor tit gør du det ?

- og har du evt et link til en "opskrift" ?

Hmmm.... omkring en gang om måneden. Når hårene vokser ud igen

Der er en god guide her:

http://www.youtube.com/watch?v=XRLFm5g4SIc

Dog skruer jeg ikke så højt op for varmen, man risikerer nemt det bliver til karamel...og så er det ubrugeligt. Jeg koger det nok 20 minutter ved middelvarme. Det skal være kastanjebrunt når det er færdigt.

Anmeld

7. juli 2011

JacobsMoar

Rikke&Liam skriver:

Hmmm.... omkring en gang om måneden. Når hårene vokser ud igen

Der er en god guide her:

http://www.youtube.com/watch?v=XRLFm5g4SIc

Dog skruer jeg ikke så højt op for varmen, man risikerer nemt det bliver til karamel...og så er det ubrugeligt. Jeg koger det nok 20 minutter ved middelvarme. Det skal være kastanjebrunt når det er færdigt.

Hold kææææft hvor smart.. Det må prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.