hmm, har i en idé om hvordan jeg kan lave denne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Kay

Maggieh skriver:

neeeeeeej !! 

SMART !!!! tak 

hmm ved ik hvor du bor... men jeg har noget liggende hvis det er og jeg bor i kbh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Magsen

Kay skriver:

hmm ved ik hvor du bor... men jeg har noget liggende hvis det er og jeg bor i kbh

hvor du sød, tak  

men jeg bor på Færøerne !! 

Anmeld

22. juni 2011

Kay

Maggieh skriver:

hvor du sød, tak  

men jeg bor på Færøerne !! 

nej oki... det er et problem kan jeg godt se... har aldrig arbejdet med hjemmelavet fondant... så kan ik rigtig hjælpe

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

Kay skriver:

nej oki... det er et problem kan jeg godt se... har aldrig arbejdet med hjemmelavet fondant... så kan ik rigtig hjælpe

det noget låårt :/ 

Anmeld

22. juni 2011

Mumto3

Det kan være at det er et totalt tåbeligt forlag, men til de duske der, kunne man så presse fondanten igennem en si, og dermed få en masse tynde strimler?

(jeg tænker bare at det var det jeg altid gjorde i skolen når vi legede med ler og jeg skulle bruge noget hår)

Anmeld

22. juni 2011

Magsen

Mumto3 skriver:

Det kan være at det er et totalt tåbeligt forlag, men til de duske der, kunne man så presse fondanten igennem en si, og dermed få en masse tynde strimler?

(jeg tænker bare at det var det jeg altid gjorde i skolen når vi legede med ler og jeg skulle bruge noget hår)

Iiiiiikke dumt :p !! 

men tror nu det smarteste so far, er den med cirklen ( ved ikke om du har læst det.. kay har skrevet )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.