Komsammen i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.693 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Tennamor

Jeg synes det ser ud som om der er noget mere gang i nogle af de andre terminsgrupper herinde end i vores.

Jeg fik derfor den tanke, at det kunne være hyggeligt at møde nogle af jer dejlige kvinder med jævnaldrene børn. Er der nogle der kunne tænke sig at være med på det? Det ville foregå i København et sted, da jeg selv er fra Vestegnen.

Jeg er både åben for steder det kan foregå samt datoer. Jeg har ingen sommerferieplaner, så er forholdsvis ledig hele sommeren.

Kom frisk piger (og drengebørn )

Hilsen Tenna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Stine Raaholt

Det lyderr som en smadderhyggelig ide... den er jeg med på - jeg hat heller ikke sommerferieplaner før i august, så det ville passe fint her i starten af juni...

er der nogen der kender en god og ammevenlig cafe i kbh?? så kan vi jo altid gå i en park, hvis det er super vejr på dagen

kram Stine

Anmeld

23. juni 2011

MyLove E

Det kunne være hyggeligt at møde dem vi har siddet her og skrevet med :-) 

Jeg er godt nok fra Jylland, men vi skal til Kbh i uge 31 ...

knus

Anmeld

23. juni 2011

kaka4

Hej piger,

Godt initiativ.

Landbohøjskolen er et super sted at mødes. de har en stor cafe, hvor man både kan sidde inde og ude og det ligger jo midt i en Park, så vi kan sagtens medbringe tæpper osv hvis vejret er godt. Landbohøjskolen ligger ca 5 gang fra Frederiksberg Metro.

kaka4

Anmeld

25. juni 2011

Stine1982

Det lyder rigtig hyggeligt, jeg vil meget gerne deltage.

Har en søn som er født den 11. april. Er meget åben for tid og sted

Anmeld

26. juni 2011

Tennamor

kaka4 skriver:

Hej piger,

Godt initiativ.

Landbohøjskolen er et super sted at mødes. de har en stor cafe, hvor man både kan sidde inde og ude og det ligger jo midt i en Park, så vi kan sagtens medbringe tæpper osv hvis vejret er godt. Landbohøjskolen ligger ca 5 gang fra Frederiksberg Metro.

kaka4

Hvad hvis vejret er knap så godt, er det så muligt at tage barnevognene med i tørvejr? Ellers et lækkert sted og gode priser i caféen.

Jeg er stort set ledig alle dage i uge 27-29, så hvis I har nogle specielle ønsker til dage, så kom med dem.. Hvis I gerne vil være flere der mødes, kan vi godt slå arrangementet op på forsiden af baby.

Anmeld

26. juni 2011

Minmio

Tennamor skriver:

Hvad hvis vejret er knap så godt, er det så muligt at tage barnevognene med i tørvejr? Ellers et lækkert sted og gode priser i caféen.

Jeg er stort set ledig alle dage i uge 27-29, så hvis I har nogle specielle ønsker til dage, så kom med dem.. Hvis I gerne vil være flere der mødes, kan vi godt slå arrangementet op på forsiden af baby.

Jeg er med på den

Anmeld

27. juni 2011

Tennamor

tatii72 skriver:

Jeg er med på den

Dejligt at du vil være med.. Så skal vi bare finde en dag. 

Næste uge kan jeg tirsdag og onsdag. Og så kan jeg hele uge 28+29. Så kom endelig på banen hvis I har nogle ønsker til en dag.

Anmeld

29. juni 2011

Minmio

kaka4 skriver:

Hej piger,

Godt initiativ.

kaka4

Lyder som en srigtig god idé

Anmeld

8. juli 2011

deline

Super initiativ Filuca og jeg vil ogsa meget gerne møde jer alle sammen

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.