intim barbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke lige hvad der sker for tiden, men når jeg barber mig dernede begynder det at bløde helt vild.

Har det aldrig gjort førhen, men nu har jeg ikke kunne barbere mig ordentlig i de sidste 3 mdr uden det begynder at bløde..

Hvad gøre jeg forkert???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Muffin_girl

Barberer du dig hver dag ? 

Anmeld

22. juni 2011

Fenja09

Måske indgroede hår, som bliver revet op når du barbere?

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Barberer du dig hver dag ? 

nej højest en gang om ugen

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Måske indgroede hår, som bliver revet op når du barbere?

hvad kan man gøre ved det?

Anmeld

22. juni 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

hvad kan man gøre ved det?

Jeg gør det at jeg bruger barberskum når jeg skraber mig, og så bagefter skyller jeg huden med koldt vand.. Og smører til sidst med babyolie eller NEUTRAL creme Men ellers syntes jeg du skal gå en periode på 14 dage hvor du lader hårene gro og huden slappe af. Det gjorde jeg for at få huden til at slappe af

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg gør det at jeg bruger barberskum når jeg skraber mig, og så bagefter skyller jeg huden med koldt vand.. Og smører til sidst med babyolie eller NEUTRAL creme Men ellers syntes jeg du skal gå en periode på 14 dage hvor du lader hårene gro og huden slappe af. Det gjorde jeg for at få huden til at slappe af

Ja okay Vil jeg prøve

Anmeld

23. juni 2011

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.