Glucose belastning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Clisolka

Frøken Christiansen skriver:

Hej alle jeg var til glucose belastning i uge 19 tror jeg det var og der var intet der, fine sukker tal. fik af vide at jeg skulle ind igen og tjekkes i uge 29 det vil sige små 3-4 uger, men jeg har ikke fået noget brev på det endnu, da jeg skulle ind sidst fik jeg brev fra sygehuset nærmest 2 måneder før, nogen der har været igennem det samme, eller skal man mon bare vente på det kommer, eller ringe og spørge om de har glemt en?? Da det jo er ret vigtigt jeg får den tid, fordi hvis jeg får sukkersyge har de sagt jeg skal sættes igang lidt tid før.. håber nogen kan hjælpe

Jeg skulle selv ringe og bestille tid til glukosen på sygehuset 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

MosterA

kan jo bare prøve at høre min læge ad hvis det er, skal til 2. graviditets undersøgelse torsdag i næste uge

Så var det da oplagt at spørge ad der 

Kan jo være din læge selv siger noget om det.

Anmeld

22. juni 2011

bobbles

BB78 skriver:

Jeg skulle selv ringe og bestille tid til glukosen på sygehuset 

okay har slet ikke fået af vide at man selv skal bestille tid, men spørger bare min læge ad på torsdag for at høre ad

Anmeld

22. juni 2011

Frk.S

Og du er sikker på begge tider ikke stod i det første brev?

Ellers så prøv at ringe til dem der skal lave den og hør ad eller alternativt snak med din læge om h*n har henvist dig til at skulle afsted to gange.

Anmeld

22. juni 2011

bobbles

Frk.S skriver:

Og du er sikker på begge tider ikke stod i det første brev?

Ellers så prøv at ringe til dem der skal lave den og hør ad eller alternativt snak med din læge om h*n har henvist dig til at skulle afsted to gange.

nej der stod kun en dato i det brev jeg fik sidst.. der er ikke andet for end at spørge lægen ad næste torsdag..

Anmeld

24. juni 2011

bobbles

nå fik da lige snakket med min jordemoder, hun er min nabo så der skulle man ikke gå langt for at snakke  men hun sagde at jeg vil få brev ca 2 uger før glucose belastning meget rart at få det på plads

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Jeg bor i Kalundborg og skulle selv tage op på hospitalet og bestille tid..

Anmeld

24. juni 2011

Ludo

Jeg fik allerede brevet i april mdr. og skal først til glucose i september.

Anmeld

24. juni 2011

bobbles

Den lykkelige skriver:

Jeg bor i Kalundborg og skulle selv tage op på hospitalet og bestille tid..

okay jeg tror det måske er forskelligt hvad man skal gøre men hun sagde jeg vil få brev om ca 1-2 uger

Anmeld

24. juni 2011

TrineMine86

Hej alle jeg var til glucose belastning i uge 19 tror jeg det var og der var intet der, fine sukker tal. fik af vide at jeg skulle ind igen og tjekkes i uge 29 det vil sige små 3-4 uger, men jeg har ikke fået noget brev på det endnu, da jeg skulle ind sidst fik jeg brev fra sygehuset nærmest 2 måneder før, nogen der har været igennem det samme, eller skal man mon bare vente på det kommer, eller ringe og spørge om de har glemt en?? Da det jo er ret vigtigt jeg får den tid, fordi hvis jeg får sukkersyge har de sagt jeg skal sættes igang lidt tid før.. håber nogen kan hjælpe

hej

jeg fik begge mine 2 tider til glukosebelastning på én gang.. jeg tror jeg ville ringe og høre, du kan jo altid bruge undskyldningen om, om det løber ind i noget ferie osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.