Barbering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Barberer du dig inden GU?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

728 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Muffin_girl

Jeg skal til gynækæologen idag for at have tjekket min spiral.. Og det er nok 4-5 dage siden jeg har barberet mig.. Og står altid i det dilemma om jeg skal barbere mig inden jeg tager derhen.. 

Hvad gør i ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Muffin_girl

Slet ingen ? 

Anmeld

22. juni 2011

missie20

Jeg skal til gynækæologen idag for at have tjekket min spiral.. Og det er nok 4-5 dage siden jeg har barberet mig.. Og står altid i det dilemma om jeg skal barbere mig inden jeg tager derhen.. 

Hvad gør i ? 

Hej.
Jamen jeg er lidt ligeglad, med om jeg er nybarberet. Jeg barberer mig rimlig tit dernede, ca. 1 gang om ugen, så der er aldrig den vilde urskov, hvilket jeg er modstander af og syntes faktisk det er klamt. Men det er jo min mening.
Håber det gav svar :-)

Anmeld

22. juni 2011

DenLykkelige

Jeg barberer mig før jeg skal derop, men det er mest for min egen skyld, jeg tror at lægen der lavet GU'en er fuldstændig ligeglad

Anmeld

22. juni 2011

Fenja09

Hver eneste dag når jeg går i bad barbere jeg mig - så det ville jeg automatisk også gøre hvis jeg skulle til lægen og have lavet en gynæokologisk undersøgelse. Tænker ikke over det, det er bare en del af min "bade-rutine"

Anmeld

22. juni 2011

kamtok

Jeg bliver vokset, og ville aldrig tage hensyn til at en nyvoksning og GU-undersøgelse lå samtidigt..

Anmeld

22. juni 2011

Muffin_girl

Jeg kan bare ikke barbere mig hver dag .. Så forsæger at gøre det hver uge Ellers slår min hud helt ud . Av av 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.