Min søn æder jord !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Anja

Nu har Elias TO gange fået fat i en af gulvpotteplanterne fra sin gåvogn. Han har begge gange haft munden fuld af jord og jord på tøj, gulv og gåvogn.

Jeg tog så meget af jorden ud af munden på ham som muligt og gav så en tår vand :-D

Så man behøver sgu ikke have de små pus med udenfor for at de æder alt muligt som de ikke skal :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Mie A

VELBEKOMME :D
Herhjemme er det mest fnullermændene i hjørnerne og aviserne i brændespanden som der bliver spist :D
Knus Mie

Anmeld

26. februar 2008

ivfmarie

der er sikkert godt med næring i - hihi

Ei, jeg syns altså at det er vildt at han bare sårn spæner rundt fra blomt til blomst, som en anden "lille sommerfugl"

Marie - der nynner

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

arhhhhh heldigvis har vi absolut nada blomster her endnu....ufffff det er bare ikke nemt når de små bliver mobile...
måske skulle du præve at fodre ham af med kartofler i stedet for jord...de smager bedre...lol....aj for en griner...tak anja...lol 8D

Anmeld

26. februar 2008

Kaufie

Ja, her går man og skolder og vasker legetøj, lægger det til "afdampning" udenfor for at undgå alt for mange kemikalier når det ryger i munden..... Og så spiser ungerne rask væk en håndfuld jord og "spændende" frugter fra blomsterne.........

Nåja - noget skidt skal de jo have.....

Mette, der også er overbevist om at William har ædt en halv kat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.