Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
haha - ipad og iphone.....
Selv Naja er i gang med min iphone..... fantastisk med apps.....
Kaufie skriver: haha - ipad og iphone..... Selv Naja er i gang med min iphone..... fantastisk med apps.....
Hvor sjovt... De lærer sgu hurtigt...
Ej, hvor godt! Hvor er de søde (Og fedt at se at jeg ikke er den eneste der bestikker mine unger til lidt fred, på den mest upædagogiske måde )Jeg har en app. med en eller anden kat, der gentager alt hvad man siger.Efter jeg har fået den, bruger ungerne nærmest min telefon mere end jeg selv gør
Tynen skriver: Ej, hvor godt! Hvor er de søde (Og fedt at se at jeg ikke er den eneste der bestikker mine unger til lidt fred, på den mest upædagogiske måde )Jeg har en app. med en eller anden kat, der gentager alt hvad man siger.Efter jeg har fået den, bruger ungerne nærmest min telefon mere end jeg selv gør
f.... hvor godt, jeg er da voldsomt langsom idag, startede med at ligge på tøjet (æbler = katvig), ingen æbler, undre mig over hva f... line har gang i med æbler for så langt om længe at komme i tanke om at det sgu da er stræmslugerne ungerne sidder med hun snakker om hvor lang som er jeg lige.
Louise mortil4 skriver: f.... hvor godt, jeg er da voldsomt langsom idag, startede med at ligge på tøjet (æbler = katvig), ingen æbler, undre mig over hva f... line har gang i med æbler for så langt om længe at komme i tanke om at det sgu da er stræmslugerne ungerne sidder med hun snakker om hvor lang som er jeg lige.
linemus skriver: Den med katten har vi også , og den blir flittigt brugt. Sammen med giraffen, bakterierne, hunden og den røde firkantede mand den ene lidt mere irriterende end den anden
Den med katten har vi også , og den blir flittigt brugt. Sammen med giraffen, bakterierne, hunden og den røde firkantede mand den ene lidt mere irriterende end den anden
Hvad er giraffen og hunden for noget?(Læs: Jeg er desperat efter at høre på noget andet end det kattejammer...)
(Indrømmet - Det gik også et par indlæg før jeg fattede det.Jeg startede også med at kigge på tøjet )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128