Mine æble-børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.618 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

linemus

...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Kaufie

haha - ipad og iphone.....

Selv Naja er i gang med min iphone..... fantastisk med apps.....

Anmeld

22. juni 2011

linemus

Kaufie skriver:

haha - ipad og iphone.....

Selv Naja er i gang med min iphone..... fantastisk med apps.....

Pas på hun ikke sletter dem Sofie har været igang. Hun har bare lidt svært ved at bruge dem, da hun synes, det sjoveste er at trykke på knappen... og så slukker hun jo spillet...

Anmeld

22. juni 2011

Monica

Hvor sjovt... De lærer sgu hurtigt...

Anmeld

22. juni 2011

Tynen

Ej, hvor godt! Hvor er de søde
(Og fedt at se at jeg ikke er den eneste der bestikker mine unger til lidt fred, på den mest upædagogiske måde     )

Jeg har en app. med en eller anden kat, der gentager alt hvad man siger.
Efter jeg har fået den, bruger ungerne nærmest min telefon mere end jeg selv gør

Anmeld

22. juni 2011

..

Tynen skriver:

(Og fedt at se at jeg ikke er den eneste der bestikker mine unger til lidt fred, på den mest upædagogiske måde     )

Efter jeg har fået den, bruger ungerne nærmest min telefon mere end jeg selv gør

Haha, jeg har også den app med katten der snakker - ungerne elsker den!! (jeg syntes den er hamrende irriterende)

Anmeld

22. juni 2011

Louise mortil4

f.... hvor godt, jeg er da voldsomt langsom idag, startede med at ligge på tøjet (æbler = katvig), ingen æbler, undre mig over hva f... line har gang i med æbler for så langt om længe at komme i tanke om at det sgu da er stræmslugerne ungerne sidder med hun snakker om   hvor lang som er jeg lige.

Anmeld

22. juni 2011

linemus

Tynen skriver:

Den med katten har vi også , og den blir flittigt brugt. Sammen med giraffen, bakterierne, hunden og den røde firkantede mand den ene lidt mere irriterende end den anden

Anmeld

22. juni 2011

linemus

Louise mortil4 skriver:

f.... hvor godt, jeg er da voldsomt langsom idag, startede med at ligge på tøjet (æbler = katvig), ingen æbler, undre mig over hva f... line har gang i med æbler for så langt om længe at komme i tanke om at det sgu da er stræmslugerne ungerne sidder med hun snakker om   hvor lang som er jeg lige.

Ha ha Men så har du da forstået min skjulte hentydning

Anmeld

22. juni 2011

Tynen

linemus skriver:

Den med katten har vi også , og den blir flittigt brugt. Sammen med giraffen, bakterierne, hunden og den røde firkantede mand den ene lidt mere irriterende end den anden

Hvad er giraffen og hunden for noget?
(Læs: Jeg er desperat efter at høre på noget andet end det kattejammer...)

(Indrømmet - Det gik også et par indlæg før jeg fattede det.
Jeg startede også med at kigge på tøjet    )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.