Men nu har vi fået en uddannelseslæge, der bare går mig på nerverne..
1) hun er udlænding (ikke at det gør mig noget) men hun taler meget dårligt dansk og det går stærkt når hun taler.
2) Når hun kommer om morgen, kan hun knap nok sige godmorgen, hun har mere travlt med at ligne den der er SÅ træt.
Sur og tvær at se på.. og hun er ikke anderledes overfor patienterne..
3) Nu klager hun over at hun nogle gange skal se på 3 ting hos en patient.. Som hun siger hun er vant til kun at se på en ting.. og hun siger også hun ikke har tid nok.. sætter 20 min af til hver ting også selv om det er en der skal lyttes på!!!
Halloooo man tager sgu da ikke fri fra job flere dage for at gå til lægen. jeg gør ikke i hvert fald.. jeg samler og tager dem på en gang..
Heldigvis forsvarede Søren mig og sagde at skulle hun se på flere ting, så var han sikker på jeg havde sat tid nok af..
Nu i dag kommer hun ind og siger ud i luften < Det er ikke smart at sætte urin sammen med madvarer..(hun hentyder til jeg har sat en urinprøve i køkkenet)
Jeg prøver at forklarer hende at jeg jo ikke kan sætte den i køleskabet inde hos sygeplejersken, når hun har patienten.
Desuden skulle ejeren af urinen ind til lægen med meget ondt...
Hun gentager og ignorerer mit svar og siger det igen..
(med lukkede øjne og en arrogant mine på)
Nu er det ikke samme sted vi tager madvarene ud som hvor jeg sætter urinen, så kan slet ikke se hvor hun vil hen. Desuden bliver bordet sprittet af inden vi tager madvarer ud.
Jeg ved ikke lige hvorfor det er mig der skal hakkes på, men jeg kan mærke at en skønne dag eksploderer jeg og så bliver det dæleme ikke sjovt..
Jeg har hele tiden været glad for at komme på job, men nu skal jeg næsten tvinge mig selv afsted og jeg ser frem til weekenderne på en anden måde..
Kan da kun glæde mig over at hun er færdig her en gang næste år..
Så må vi jo bare håbe hun overlever indtil da