En masse godt og nyt herfra.... :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. december 2008

Mira0911

Ja halløjsa igen... Den er på sin plads moderkagen - Men ligger tilgengæld langt nede - Men ingen betydning.... smile.gif
Hun tager ikke helt nok på - Hun blev skønnet til 1526g - Jordmoderen skønnet hende til 1600g.... smile.gif
Skal gå til kontrol scanning resten af tiden - igen på Fredag for at se om hun tager på..
Hun har sat sig helt ned i bækkenet - Så alt er faktisk i den godeste orden undtagen vægten.... wink.gif

Og lige et mavebillede jeg lige smider i fotoalbummet.... er 32+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

Diana...

Ihh det jo bare super godt.

Diana 31+6

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

Dutte84 skriver:

Ja halløjsa igen... Den er på sin plads moderkagen - Men ligger tilgengæld langt nede - Men ingen betydning.... smile.gif
Hun tager ikke helt nok på - Hun blev skønnet til 1526g - Jordmoderen skønnet hende til 1600g.... smile.gif
Skal gå til kontrol scanning resten af tiden - igen på Fredag for at se om hun tager på..
Hun har sat sig helt ned i bækkenet - Så alt er faktisk i den godeste orden undtagen vægten.... wink.gif

Og lige et mavebillede jeg lige smider i fotoalbummet.... er 32+3

WOW... tillykke dutte ps min lille guldklump kalder sin sutte flaske for 'dutte'

Anmeld

8. december 2008

Mira0911

Miamaja skriver:

WOW... tillykke dutte ps min lille guldklump kalder sin sutte flaske for 'dutte'

Mange tak skal i have...
MiaMaja - Nååh hvor er det sødt din guldklump gør det... Hihi Opkaldt efter mig...

Anmeld

8. december 2008

MorCamilla

Hejsa...
Det var da dejligt at alt ser fint ud - lige med undtagelse af vægten, men hun har da nogle uger endnu hun kan nå at tage på i.. Så det må vi bare krydse fingre for at hun gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.