2. lægebesøg igen idag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

Levi&LilysMor

Idag efter jeg har været på kursus, skal jeg lige en smut forbi lægen, da der var lidt sukker i min urin sidste uge hvor jeg var til 2. lægebeøs, så idag håber jeg ikke der er noget , er lidt spændt, der var jo godt nok kun 1+ men alligevel, så skal man jo holdes lidt mere øje med, så han ikke bliver for stor... ih... altså... troede nu kun man kunne få graviditets sukkersyge hvis man havde taget for meget på men næ.... nej... og har kun taget 3 kg på... hmm...

Nå... men krydser hvert fald fingrer kan godt mærke jeg er lidt spændt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Nettemor

22. juni 2011

Levi&LilysMor

nettemor skriver:

Heldigvis ingenting  

Anmeld

22. juni 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

Heldigvis ingenting  

dejligt, tillykke med det

Anmeld

22. juni 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

dejligt, tillykke med det

Tak  hva... du kender mikkel

Anmeld

22. juni 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

Tak  hva... du kender mikkel

ja jeg kender godt Mikkel  kommer jo oprindeligt fra Kjellerup af

Anmeld

23. juni 2011

Levi&LilysMor

Ja...  hvordan kan det være du er flyttet til viborg ?

Anmeld

24. juni 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

Ja...  hvordan kan det være du er flyttet til viborg ?

jamen det gjorde jeg for 4 år siden, da kæresten og jeg skulle flytte sammen, og jeg skulle læse til sygeplejersken i Viborg og Viborg var også lige midt imellem de to byer hvor mig og min kæreste kom fra  min kæreste står også i tøjbutik i Viborg, så det er simpelthen det letteste  

og så er vi bare blevet rigtig glade for at få vores lille hus, med have osv, det er dog ikke stort nok til at vi kan blive boende når vi engang skal have nr 2, da der kun er 1 ekstra værelse udover soveværelse, men det er fint nok de næste par år

er dig og Mikkel flyttet til Kjellerup? har i ikke også boet i Viborg, eller husker jeg forkert??

Anmeld

24. juni 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

jamen det gjorde jeg for 4 år siden, da kæresten og jeg skulle flytte sammen, og jeg skulle læse til sygeplejersken i Viborg og Viborg var også lige midt imellem de to byer hvor mig og min kæreste kom fra  min kæreste står også i tøjbutik i Viborg, så det er simpelthen det letteste  

og så er vi bare blevet rigtig glade for at få vores lille hus, med have osv, det er dog ikke stort nok til at vi kan blive boende når vi engang skal have nr 2, da der kun er 1 ekstra værelse udover soveværelse, men det er fint nok de næste par år

er dig og Mikkel flyttet til Kjellerup? har i ikke også boet i Viborg, eller husker jeg forkert??

Nå... okay.. ja så kan jeg godt se det er nemmerer, også samme grund jeg flyttede op til ham , men det var på ass. i skive , nu har vi boet i kjellerup i  5 uger så det er skønt at have sit eget, og det kan da bygges ud engang

Anmeld

24. juni 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

Nå... okay.. ja så kan jeg godt se det er nemmerer, også samme grund jeg flyttede op til ham , men det var på ass. i skive , nu har vi boet i kjellerup i  5 uger så det er skønt at have sit eget, og det kan da bygges ud engang

har i fået hus i Kjellerup? ej hvor skønt  tillykke med det

vores hus må desværre ikke blive større, da grunden ikke er så stor heller, så vi skal have nyt hus engang, men det ligger jo et par år ude i fremtiden vil rigtig gerne have hus i Kjellerup, men tror ikke jeg får lokket kæresten med dertil hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.