Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Damn den er flot, var man bare 35 kg lettere og skulle giftes...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kjolen er stadig til salg
op
Hej er det en stor størrelse 36-38? og hvor i landet befinder den sig?
mil-ka skriver: Brudekjole i græsk stil sælges. fra MANUEL MOTA - ANNA model, importeret fra Spanien.Farve: hvid - ivoryStørrelse 36-38Højde 171 cm + 6 cm hæl. Kun brugt en gang. Også ideel til den gravide brud.Det er muligt at afkorte kjolen. Kjolen har et slæb, som man harmulighed for at fastgøre med en knap.Brudekjolen har flere lag af silke, satin foring, samt et sølvbroderet brystbælte med Swarovski krystaller. Brudekjolen er i et stykke, men der medfølger også et korset med lynlås (syet til kjolen), som giver dig mulighed for, at kjolen sidder mere til på kroppen. Desuden har kjolen et slæb, som fastgjort giver kjolen meget finesse og elegance.Kjolen er meget original og tidløs. Materialet falder flot og er let,så kjolen er meget komfortabel og tilpasser sig enhver kropsform. Kjolen er blevet renset professionel, det er hverken nogen skader, pletter eller huller i den. Prisen er 4000 kr, men kom med en bud
Brudekjole i græsk stil sælges.
fra MANUEL MOTA - ANNA model, importeret fra Spanien.Farve: hvid - ivoryStørrelse 36-38Højde 171 cm + 6 cm hæl.
Kun brugt en gang. Også ideel til den gravide brud.Det er muligt at afkorte kjolen. Kjolen har et slæb, som man harmulighed for at fastgøre med en knap.Brudekjolen har flere lag af silke, satin foring, samt et sølvbroderet brystbælte med Swarovski krystaller. Brudekjolen er i et stykke, men der medfølger også et korset med lynlås (syet til kjolen), som giver dig mulighed for, at kjolen sidder mere til på kroppen. Desuden har kjolen et slæb, som fastgjort giver kjolen meget finesse og elegance.Kjolen er meget original og tidløs. Materialet falder flot og er let,så kjolen er meget komfortabel og tilpasser sig enhver kropsform. Kjolen er blevet renset professionel, det er hverken nogen skader, pletter eller huller i den.
Prisen er 4000 kr, men kom med en bud
GUD!!! Hvor er den flot!! Men skal ikke lige giftes (igen) sådan lige foreløbig.
To die for!
Skal nok bare liiiige smide 30kg før jeg kan presse mig i den.... måske 20...... suk!
Ejjj den er simpelthen bare GUDELÆKKER. Jeg skal giftes i næste måned og det er LIGE sådan én jeg har kigget efter. Desværre er 4000 stadig for meget at give for én studerende og én på kontanthjælp :/ men ØJH altså LIGE min stil.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128