Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KittyGirl skriver: okay, helt i orden (troede lige.. har nemlig en træls "erfaring" med folk der ikke svarer ) jamen jeg kigger på det imorgen formiddag, og så sender jeg lige en PB med samlet pris + konto nummer...
okay, helt i orden (troede lige.. har nemlig en træls "erfaring" med folk der ikke svarer )
jamen jeg kigger på det imorgen formiddag, og så sender jeg lige en PB med samlet pris + konto nummer...
den er fin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa...
Hvad skal du have for bukserne billed 3 og de hvide bukser på sidste billed inkl porto??
lollandpigen skriver: Hejsa... Hvad skal du have for bukserne billed 3 og de hvide bukser på sidste billed inkl porto??
40 kr. + fragt ?
Jeg kan finde ud af fragten imorgen formiddag og sende en PB der ?
KittyGirl skriver: 40 kr. + fragt ? Jeg kan finde ud af fragten imorgen formiddag og sende en PB der ?
40 kr ialt + porto??
Du må super gerne sende en PB når du finder fragt pris...
lollandpigen skriver: 40 kr ialt + porto?? Du må super gerne sende en PB når du finder fragt pris...
Jeps...
jeg trænger til at få ryddet op i min tøj bunke.. det fylder sådan
Jeg finder ud af det imorgen og så klarer vi resten over PB
KittyGirl skriver: det er den hvide BH + den grønne ? (den er SÅ fed) .. vil du have toppen med der hører til den? for vi kan sagtens sige 50 + porto (jeg trænger til at få solgt ud)
det er den hvide BH + den grønne ? (den er SÅ fed) .. vil du have toppen med der hører til den?
for vi kan sagtens sige 50 + porto
(jeg trænger til at få solgt ud)
ja tak !!!
mamalicious skriver: ja tak !!!
Det er i orden, jeg pakker det lige her i formiddag og skriver en PB til dig med en samlet pris + konto oplysninger
OP..
Noget af tøjet er reserveret.. ( se i tråden hvad folk har budt på)
op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128