Brystreduktion anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.718 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Kamulla

ja er der nogen der har fået lavet sådan en, og ville fortælle mig lidt om det??? skal have lavet en d. 13 Juli nemlig, men er jo alene mor til min søn.. får noget hjælp men kunne godt tænke mig at høre om det fra nogle der har prøvet det...

hvordan havde du det efter operationen og 1 døgn efter? 

hvordan var de første dage efter??

og hvor lang tid gik der før du var smertefri og havde en normal hverdag...

frygter jo lidt at hele sommerferien bliver ødelagt, men det er det eneste tidspunkt jeg ahr tid nok til at komme mig i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Loa

Min svigerinde har fået det lavet for en lille månedstid siden. Hun var overraskende hurtigt "ovre" det. Hun havde meget få smerter efterfølgende. Det der generede hende mest var kløen og at der gik et stykke tid før hun måtte løfte på ting. Hun kom hjem fra hospitalet dagen efter og havde som sagt ikke mange smerter overhovedet.... Hun og vi andre var meget overrasket hvor let det rent faktisk gik.....

Anmeld

21. juni 2011

Kamulla

Loa skriver:

Min svigerinde har fået det lavet for en lille månedstid siden. Hun var overraskende hurtigt "ovre" det. Hun havde meget få smerter efterfølgende. Det der generede hende mest var kløen og at der gik et stykke tid før hun måtte løfte på ting. Hun kom hjem fra hospitalet dagen efter og havde som sagt ikke mange smerter overhovedet.... Hun og vi andre var meget overrasket hvor let det rent faktisk gik.....

okay.. imponerende.. tror dog jeg ville være ret så smertepåvirket, men håber på at hurtigt være på benene.. men ja må ikke løfte tungt i 6 uger :O

Anmeld

21. juni 2011

sne190810

Jeg har en veninde der har fået det lavet, og hun havde det sindsygt dårligt i mange dage efter .. 3-4 dage efter. (Ment på den måde at hun ingenting kunne, og bare lå/sad i sengen med mange smerter.) Hun siger altid at hun er så uendelig glad for hun var hjemme hos sin far tiden efter, da hun ikke kunne noget selv.

Selv noget tid efter kunne hun stadig ikke selv handle ind osv. da hun ikke måtte bære noget tungt jo.

Så tror der er mange faktorer der spiller ind, eftersom der kan være nogle som slet ikke har særlig ondt, og så dem som er virkelig hårdt ramt.

Men held og lykke!

Anmeld

21. juni 2011

Kamulla

sne190810 skriver:

Jeg har en veninde der har fået det lavet, og hun havde det sindsygt dårligt i mange dage efter .. 3-4 dage efter. (Ment på den måde at hun ingenting kunne, og bare lå/sad i sengen med mange smerter.) Hun siger altid at hun er så uendelig glad for hun var hjemme hos sin far tiden efter, da hun ikke kunne noget selv.

Selv noget tid efter kunne hun stadig ikke selv handle ind osv. da hun ikke måtte bære noget tungt jo.

Så tror der er mange faktorer der spiller ind, eftersom der kan være nogle som slet ikke har særlig ondt, og så dem som er virkelig hårdt ramt.

Men held og lykke!

mange tak men nu skal det være.. ahr ventet flere år på det og endelig fået en dato i hus.. dog er der problemer da det er den sidste tid inden deres ferie, ellers har de først tid efter min sommerferie.. og så har jeg ellers ikke en ferie der er lang nok tila t få det lavet i.. 

Anmeld

21. juni 2011

Mille83

Camillas-photography skriver:

ja er der nogen der har fået lavet sådan en, og ville fortælle mig lidt om det??? skal have lavet en d. 13 Juli nemlig, men er jo alene mor til min søn.. får noget hjælp men kunne godt tænke mig at høre om det fra nogle der har prøvet det...

hvordan havde du det efter operationen og 1 døgn efter? 

hvordan var de første dage efter??

og hvor lang tid gik der før du var smertefri og havde en normal hverdag...

frygter jo lidt at hele sommerferien bliver ødelagt, men det er det eneste tidspunkt jeg ahr tid nok til at komme mig i...

Endelig gi en update på det herinde når du har fået det lavet, går nemlig selv med tankerne om at få det lavet når de sidste kg er røget af......Jeg krydser for det kommer til og gå okay nemt for dig, hvor skal du have det lavet henne ? 

Anmeld

21. juni 2011

Kamulla

Mille83 skriver:

Endelig gi en update på det herinde når du har fået det lavet, går nemlig selv med tankerne om at få det lavet når de sidste kg er røget af......Jeg krydser for det kommer til og gå okay nemt for dig, hvor skal du have det lavet henne ? 

skal nok opdatere når jeg kan overskue det

skal opereres på Roskilde Privathospital

Anmeld

21. juni 2011

Mille83

Camillas-photography skriver:

skal nok opdatere når jeg kan overskue det

skal opereres på Roskilde Privathospital

Okay, pøj pøj med det, tror du bliver glad for det når det er overstået 

Anmeld

21. juni 2011

Maja88

jeg går også og overvejer det.. så jeg vil også høre opdate

Anmeld

21. juni 2011

elluL

Jeg vil også gerne ha det lavet. Er der nogen grund til du har ventet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.