Hej...
Er lige blevet ringet op fra sygehuset at min lille søn på 3 mdr skal ind og scannes for at finde ud af om han er hjerneskadet. Så der venter lige nogle hårde dage. Frygter scanningen, da det er svært at få babyerne til at ligge stille så længe. Hvis han ikke kan skal han i nakose, og det vil jeg nødigt udsætte ham for, da han allerede har været meget igennem i sit allerede korte liv.
Min søn er født 7 uger for tidlig, under akut kejsersnit pga moderkageløsning. Blev genoplivet og derefter klappede begge hans lunger sammen. Fik lagt lungedræn og ilagt respirator og med fuld udrykning til skejby, da han var ved at dø for os. Efter en måneds indlæggelse fik vi vores dejlige dreng med hjem. Som nu er en skøn dreng som smiler og trives.
Desværre så fik han pludselige kramper for 14 dage siden, og det er nu det han skal udredes for ved MR scanningen. Så vi er selvfølgelig rigtig bange for om han han alligevel har taget skade af hans hårde start.
Er der nogle derude, der har eller står i lign situation, som måske har noget at dele af erfaringer. Skriv endelig!
Anmeld