P-pille stop og ingen mensturation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er stoppet med p-piller midt i matrs i år, og har kun haft mensturation 1 gang. Er der nogen der har erfaring med, hvor lanf tid der er gået før ens cyklus er normal.

Vi bruger kondom nu ved samleje, da vi gerne vil vente til oktober med at begynde på projekt baby. Jeg håber bare sådan at min cyklys er på plads der. Men der er "kun" 4x cyklus'er til oktober, så tror i jeg kan nå det?

Den bekymrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

samantha1986

Altså da jeg stoppede med ppiller så kom min menstruation regelmæssigt hver måned. Men har altså også hørt om nogen at der lige går lidt tid før den kommer som den skal

Anmeld

21. juni 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Hej

Jeg er stoppet med p-piller midt i matrs i år, og har kun haft mensturation 1 gang. Er der nogen der har erfaring med, hvor lanf tid der er gået før ens cyklus er normal.

Vi bruger kondom nu ved samleje, da vi gerne vil vente til oktober med at begynde på projekt baby. Jeg håber bare sådan at min cyklys er på plads der. Men der er "kun" 4x cyklus'er til oktober, så tror i jeg kan nå det?

Den bekymrede

Altså, jeg stoppede med min oktober, og stod i December og var gravid - det højeste antal dage der gik var 35 mellem 1. og 2. mens.. fik det så også kun 2 gange. Men som Samantha1986 siger: Jeg har også hørt der godt kan gå flere måneder mellem hver mens. Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte lægen Bare for at få det hele på plads! Evt. med en graviditetstest nu du var der - men hun har sikkert svarene på dine spørgsmål!

Anmeld

21. juni 2011

FrkDitte

jeg stoppede med mine p-piller sidst i november, og fik først mens i slutningen af januar..

Tror måske bare du skal give det lidt tid..

Min læge sagde der sagtens kunne gå over et halvt år men at det er meget individuelt....

Knus D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.