Vil ikke have mælk mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Lotte14

Hejsa.

Vores skønne Benjamin vil ikke rigtig have mælk mere.  Vi kan få ham til at tage 200 ml. om morgenen, og så sammenlagt ca. 200 ml. resten af dagen, så det vil sige at han på et døgn får ca. 400 ml. mælk, og det er da ikke nok?! Han er kun 5 måneder, og det er begyndt efter at han er begyndt at få mos og grød, så er det det eneste han vil have.

Har i nogle råd til hvad vi kan gøre?

//Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

blomst84

Her har vi det på præcis samme måde... Jeg ammer dog i stedet.. Har du prøvet at give ham mme af kop? Jeg har nemlig givet Cecilie min mælk af kop i stedet for vand og det vil hun gerne drikke men tænker om det ikke er fordi de er mætte af grøden ? Putter du mme i grød og mos? Jeg putter min egen mælk i f.eks kartoffelmosen så tænker hun får det næring hun skal ha hva siger din SP?

Anmeld

21. juni 2011

Lotte14

blomst84 skriver:

Her har vi det på præcis samme måde... Jeg ammer dog i stedet.. Har du prøvet at give ham mme af kop? Jeg har nemlig givet Cecilie min mælk af kop i stedet for vand og det vil hun gerne drikke men tænker om det ikke er fordi de er mætte af grøden ? Putter du mme i grød og mos? Jeg putter min egen mælk i f.eks kartoffelmosen så tænker hun får det næring hun skal ha hva siger din SP?

De 200 ml. han får i løbet af dagen, er blandt anden fra mos, grød og via. kop, men det er heller ikke ret meget mælk han vil drikke når det er i kop.  Det er kun vand. Vi har også prøvet ikke at give ham mos og grød nogle dage,  men det er ikke specielt meget mere mælk der ryger ned der.  Sp'en siger bare, at vi skal prøve noget forskelligt, man hun har ikke andre foreslag end det vi allerede har prøvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.