Nu sover han igennem!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Sabsy

Juuuuuuuuuuuuuuuuubiiiiiiiiiiiiiiiihhh!!....Endelig - Benjamin har været vågen flere gange om natten fra ca 6mdr til ca.12mdr - Jesus, nogle trælse nætter.. Men nu har han sovet fra kl. 19.00 til kl. 07.30 UDEN at vågne en eneste gang - i 14 dage!!.. Hvor kan jeg mærke det på mit humør og min egen krop.. Ville intet rigtig, andet end ud med min glæde Ha' en rigtig dejlig dag alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

KamillaT

Hvor er det dejligt!

Her sover tøsen fra 22 til 07 Hun er tre måneder.

Det er skønt 

Anmeld

21. juni 2011

lisesp83

Det er bare så skønt ikk?

Her sover Julie (14mdr) fra kl 19 - 6.30..

Der er kun undtagelser, hvis hun drømmer eller er syg.

Anmeld

21. juni 2011

Svenne

Dejligt at høre, at det kan lade sig gøre!! 
Min søn er 13 måneder og har endnu aldrig sovet en hel nat!

Anmeld

21. juni 2011

Koen.

hvordan har du gjordt

Lærke har nægtet at sove igennem siden hun var 6 mdr og er i dag 14 mdr.. gaaab..

Anmeld

21. juni 2011

L.J.L

Bubbes skriver:

Juuuuuuuuuuuuuuuuubiiiiiiiiiiiiiiiihhh!!....Endelig - Benjamin har været vågen flere gange om natten fra ca 6mdr til ca.12mdr - Jesus, nogle trælse nætter.. Men nu har han sovet fra kl. 19.00 til kl. 07.30 UDEN at vågne en eneste gang - i 14 dage!!.. Hvor kan jeg mærke det på mit humør og min egen krop.. Ville intet rigtig, andet end ud med min glæde Ha' en rigtig dejlig dag alle sammen

fedt! Det er bare dejligt. Min søn har sovet igennem de sidste 6 dage, fra 19-7 uden opvågninger, og i sin egen seng, han er 1½ år. HÅBER bare det bliver ved, for det er godt nok tiltrængt! 1½ år uden sammenhængende søvn, tærrer godt nok på en selv og forholdet til manden!

Anmeld

21. juni 2011

L.J.L

Svenne skriver:

Dejligt at høre, at det kan lade sig gøre!! 
Min søn er 13 måneder og har endnu aldrig sovet en hel nat!

I know how you feel!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.