Utålmodig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Happiness

Puha, så er der 17 dage til termin. Og lillemanden kan jo i princippet komme når som helst nu.

Og det må han meget gerne Er godt nok meget spændt på det hele. Sommerfuglene flyver rundt i maven, og tankerne går konstant på baby

Hvordan klarer I andre den sidste ventetid?

Vi har alt parat nu. Eller pusletasken skulle gerne komme med posten her idag eller imorgen, men ellers er alt vasket og klart. Og mentalt er jeg der også, så kom nu veer, og kom nu baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

nellemann24

ja den sidste vente tid er både hård/god for man kan mærke de smerter, når ens livmor øver sig på den store dag..

men jeg glæder mig også til at den kommer, bare at se den og se morten holde den.. glæder mig til den dag og den må godt komme før termins dagen

Anmeld

22. juni 2011

heisamig

HAH, liiige et indlæg jeg var ved at skrive...for søren jeg synes det begynder at blive svært at vente længere. Og jeg har endda hele 29 dage til min termin... Og tænk så hvis man går over tid... uf

Anmeld

22. juni 2011

Happiness

nellemann24 skriver:

ja den sidste vente tid er både hård/god for man kan mærke de smerter, når ens livmor øver sig på den store dag..

men jeg glæder mig også til at den kommer, bare at se den og se morten holde den.. glæder mig til den dag og den må godt komme før termins dagen

Ja, de må endelig godt komme før termin. Men jeg er førstegangs fødende. Så ved man jo at der er stor chance for at gå over tid Men håber jeg er en af de heldige

Anmeld

22. juni 2011

Happiness

heisamig skriver:

HAH, liiige et indlæg jeg var ved at skrive...for søren jeg synes det begynder at blive svært at vente længere. Og jeg har endda hele 29 dage til min termin... Og tænk så hvis man går over tid... uf

Tror det er fordi at man rigtig nærmer sig nu... Så ved man bare at det kan ske lige om lidt... Eller om laaang tid.... Håber godt nok ikke på at gå over tid. Selv om chancerne er store som førstegangs-...

Men man kan jo være heldig

Anmeld

22. juni 2011

heisamig

Ved du høre en god nyhed? (Den kan være farlig at tro på)... Men jeg har hørt, at det er en skrøne at der er større chance for at gå over tid som førstegangsfødende... At det faktisk ikke forholder sig sådan og at det er en ammestuehistorie... og fik det altså af vide af en læge...

Anmeld

22. juni 2011

nellemann24

Happiness skriver:

Ja, de må endelig godt komme før termin. Men jeg er førstegangs fødende. Så ved man jo at der er stor chance for at gå over tid Men håber jeg er en af de heldige

det er også mit første barn, og det med at gå over tiden. men har en del pukveer. men synes det er underligt for det er kun at jeg har mange smerter i læden og min mave bliver hård. jeg troede at man ville mærke dem mere i underlivet..

Anmeld

22. juni 2011

Happiness

nellemann24 skriver:

det er også mit første barn, og det med at gå over tiden. men har en del pukveer. men synes det er underligt for det er kun at jeg har mange smerter i læden og min mave bliver hård. jeg troede at man ville mærke dem mere i underlivet..

Jeg har også en del plukveer. Mine går også om i lænden, men er også begyndt at gøre lidt av i maven og underlivet. Men det er jo desværre ikke et tegn på snarlig fødsel Men jeg håber at jeg følger kvinderne i familien. De har alle født før eller meget tæt på termin.

Anmeld

22. juni 2011

nellemann24

Happiness skriver:

Jeg har også en del plukveer. Mine går også om i lænden, men er også begyndt at gøre lidt av i maven og underlivet. Men det er jo desværre ikke et tegn på snarlig fødsel Men jeg håber at jeg følger kvinderne i familien. De har alle født før eller meget tæt på termin.

ja det har de også i gjort i min familie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.