Hvor mange bruger en gålærer/gåvogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.086 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. februar 2008

Hyner

Emma blev jo 7mdr i dag og derfor har farmand været ude og købe en gålærer til hende... Men hvordan er det lige det hænger sammen med alder...??
Når hun sidder i den kan hun nå med flad fod på gulvet og bakser godt rundt omkring. Det ser faktisk skide skægt ud....LOL!!!!
Jeg har kun ladet hende sidde til jeg synes hun så lidt træt ud... Men hun ælllsker den jo og nyder at kunne spille musika helt selv...

Hvad er reglerne???
Henriette -nu med bolche!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2008

Plysbjørnen

jeg har faktisk fået afvide at de små pus ikke må komme i en gå vogn, fordi de så ender med ikke at gide være på gulvet... Så hvis jeg var dig ville jeg nok gemme den væk når sundhedsplejesken kommer, de er ikke så begejstret for dem...

Betina1978 - Laura 010807 - Rejen 7+1

Anmeld

26. februar 2008

Anja

Hej

Vi bruger gåvogn, men dog max 15 min om dagen. Han sidder oftest i den når det lige kniber med at bliver færdig med aftensmaden og lege samtidigt, for han elsker at være i den og så er der ro imens.

Jeg tror heller ikke at det er skide godt at bruge den for meget. Hvis vi ikke havde haft den i forvejen fra min mands søn, så havde vi ikke brugt gåvogn, for jeg havde i al fald ikke købt en.

Elias vil stadig gerne både ligge og sidde på gulvet og han brokker sig ikke, når man tager ham op af gåvognen, så jeg synes ikke at hans adfærd har ændret sig pga den.

Anja

Anmeld

26. februar 2008

Mie A

Altså jeg er forvirret... Jeg regner med at det er en gå-stol, som vi snakker om. Sådan en ville jeg aldrig bruge. Men en gåvogn (sådan en som de kan gå med, når de selv kan rejse sig op) det synes jeg er en fed opfindelse.

Knus Mie

Anmeld

26. februar 2008

Loggidut

Tif har også brugt sin....selv om jeg først sagde nej...men slap i min mening er jeg jo...ja Sp kan godt bryne over det...men aldrig komme efter dig med det...så vis hende at du syntes det er en fed opfindelse...og du har tænkt dig at bruge den...det er dit barn!
Det siges at det er en dårlig opfindelse....Kasper sad i den...og har stadig elsket gulvet...og gik faktisk da han var 10,5 månede uden støtte...så den med fysikken tror jeg ikke på...8D
dog syntes jeg den er skide upraktisk af andre grunde...og her kan jeg henlede dit blik på Anjas indlæg...om lille Elias som spiser jord...harhhhh....ungerne kan nå alt...alt alt alt...bare du er klar over det...
Kys manden og sig han er en darling når han tænker på Emma.,...for det er da fedt....

og øhhhh...det her hjalp vist ikke på dit spørgsmål...men er der ikke noget med når de kan nå med flad for.

stort knus fra sloggi....som syntes du har en sej mand!:D

Anmeld

27. februar 2008

Sille

vi bruger ikke en.. vi har heller ik nogen... men jeg har det også sådan at freja behøver ikke kunne "gå" endnu... syns jeg har nok arbejde med at fjerne hende fra hele huset selvom hun kun kravler og står.. så jeg har ik brug for hun pludselig kan nå sofabord også...8D

Men jeg tror ik du skal ha det dårlig over at sætte emma i en.. hun skal selvfølgelig ikke sidde hele dagen i den.. ;)

Som folk skriver, så kender jeg masser af børn der har brugt en og stadig kan lide gulvet og også lærer at gå inden de er blevet 10 år,.;)

Så put du bare hende i, hvis du orker at løbe rundt efter hende..:))

-sille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.