hvid hankilling og totti hunkilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. juni 2011

Nenus

Du kan vel ikke resevere den totti-farvet til jeg lige har snakket med min udlejer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

tandbørsten

de er vel nok søde de 2 små :-)

men, er du sikker på at de er 12 uger gamle ?? de har stadig blå øjne og i "gamle dage" sagde man gerne, at når de skiftede øjenfarve fra blå til brune var de klar til at komme væk fra mor og ikke før.

vi har tit haft killinger, og jeg synes altid det plejer at passe med at de skifter øjenfarve omkring omkring uge 12 - men dine kan self. nå det endnu.

håber du finder et kærligt hjem til dem.

Anmeld

21. juni 2011

Emily2012<3

Ååååååååååh gud.. Den hvide ligner på en PRIK min gamle misser Kaos.. 

Savner haam..

Anmeld

21. juni 2011

LotteGabriella

solhau skriver:

Vi har to killinger der bliver 12 uger her i weekenden (24/06-2011), og derfor skal de jo have et nyt hjem.

Der er en hvid han og en tottifarvet hun.

De er renlige, nysgerrige og vant til børn

jeg er helt vild med den mørke, den ligner vores hunkat men jeg ved sgu ikke lige hvad hun ville sige til en lille killing, hun er 6 år

Anmeld

21. juni 2011

karina1980

tandbørsten skriver:

men, er du sikker på at de er 12 uger gamle ?? de har stadig blå øjne og i "gamle dage" sagde man gerne, at når de skiftede øjenfarve fra blå til brune var de klar til at komme væk fra mor og ikke før.

vi har tit haft killinger, og jeg synes altid det plejer at passe med at de skifter øjenfarve omkring omkring uge 12 - men dine kan self. nå det endnu.

vores nu afdøde kat havde blå øjne indtil hun var 17 uger, så det sker at de har det længere tid, men hun fik så helt brune øjne istedet, og det passede så godt til hende

Anmeld

21. juni 2011

karina1980

solhau skriver:

Vi har to killinger der bliver 12 uger her i weekenden (24/06-2011), og derfor skal de jo have et nyt hjem.

er helt vild med den Tottie farvet, meeen der er lidt langt synes jeg (fyn) men tror den ville passe perfekt ind sammen med vores anden killing på 13 uger og vores gamle hankat

Anmeld

21. juni 2011

Trollebaby

tandbørsten skriver:

De er 12 uger i weekenden, de er ikke 12 uger på billederne

Anmeld

21. juni 2011

Trollebaby

Nenus skriver:

Du kan vel ikke resevere den totti-farvet til jeg lige har snakket med min udlejer?

Altså, hun er hvertfald ikke væk endnu

Anmeld

21. juni 2011

Mom2012

Hvor er de bare dejlige!! Ville ønske jeg måtte have flere end den vi har så havde jeg adopteret dem begge! 

Anmeld

27. juni 2011

Trollebaby

solhau skriver:

Killingerne er solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.