mens efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Topp

Jeg ville lige høre om hvornår folk har fået deres mens efter fødsel - HVIS man ammer.

Kan simpelthen ikke huske det...

Men syntes snart det er lidt underligt den ikk kommer - man føler jo man er "gået i stykker" hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Trollebaby

Min kom først dengang jeg begyndte på p-piller igen, tror det var ca. 4 måneder efter fødslen...

Anmeld

21. juni 2011

Topp

solhau skriver:

Min kom først dengang jeg begyndte på p-piller igen, tror det var ca. 4 måneder efter fødslen...

oki - jeg får ikke p-piller eller andet - men ikke set skyggen af den - fødte for 6 måneder siden

Anmeld

21. juni 2011

Trollebaby

Jeg ved ikke hvornår det er normalt  at den skal begynde igen, men er sikker på at min kun begyndte pga p-pillerne...

Anmeld

21. juni 2011

Topp

solhau skriver:

Jeg ved ikke hvornår det er normalt  at den skal begynde igen, men er sikker på at min kun begyndte pga p-pillerne...

oki så må jeg have nogle af dem *griner*

Anmeld

21. juni 2011

blomst84

Topp skriver:

Jeg ville lige høre om hvornår folk har fået deres mens efter fødsel - HVIS man ammer.

Men syntes snart det er lidt underligt den ikk kommer - man føler jo man er "gået i stykker" hehe

Jeg fødte for snart 6 måneder siden og har heller ikke set skyggen af den jeg ammer og tager ikke p-piller

Anmeld

21. juni 2011

Joan ( Smallie )

Ved begge mine unger fik jeg den første mens inden for 6 uger det var total nitte for jeg fuld ammet begge unger.

Men det er da ikke unomalt at i ikke har fået mens endnu.

Sådan en som min søster der gik 7 måneder inden den første mens kom og hun fuld ammet også.

Anmeld

21. juni 2011

Valle81

Topp skriver:

Med alle tre onkring 5 uger efter fødsel og min cyklus har med det samme hver gang været regelmæssig:0)

Anmeld

21. juni 2011

Topp

blomst84 skriver:

Jeg fødte for snart 6 måneder siden og har heller ikke set skyggen af den jeg ammer og tager ikke p-piller

så er det nok meget normalt - syntes bare det er underligt den ikk kommer hehe

Anmeld

21. juni 2011

Topp

Valle81 skriver:

Med alle tre onkring 5 uger efter fødsel og min cyklus har med det samme hver gang været regelmæssig:0)

øjs det var hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.