Bedsteforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

anynom

Bedsteforældre på begge sider - første barnebarn for dem begge.

Mine forældre har givet os de par ting de havde stående fra den yngste i min familie (seng osv) og så har min mor købt en kurvevugge. Mine forældre har ligeledes købt en autostol gennem noget familie og i går købte de et puslebord til os. Det skal lige siges, at det hele er brugt og ikke har kostet ret meget. Vi sætter stor pris på det hele, det er jo skønt at vores ufødte datter allerede bliver forkælet af mormor og morfar.

Mine svigerforældre har ikke købt noget endnu, og det gør ikke os noget, for vi ved, at vi nok skal få rigeligt fra den side af også =) Men.. Min svigermor er begyndt at være rigtig ked af, at de ikke har givet os noget. Og jeg kan godt følge, at hun er bange for, at vi bedre kan lide mine forældre end dem. Det forholder sig slet ikke sådan og det har vi også forsøgt at forklare hende.

Jeg ved godt, at det er et luksusproblem af anden verden, men jeg har alligevel brug for et råd - hvordan får jeg min svigermor til at få det godt med mine forældre igen? De har altid haft et godt forhold til hinanden, men nu er hun for flov til at se dem. =/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

morethanperfect

JulieWH skriver:

Bedsteforældre på begge sider - første barnebarn for dem begge.

Mine forældre har givet os de par ting de havde stående fra den yngste i min familie (seng osv) og så har min mor købt en kurvevugge. Mine forældre har ligeledes købt en autostol gennem noget familie og i går købte de et puslebord til os. Det skal lige siges, at det hele er brugt og ikke har kostet ret meget. Vi sætter stor pris på det hele, det er jo skønt at vores ufødte datter allerede bliver forkælet af mormor og morfar.

Mine svigerforældre har ikke købt noget endnu, og det gør ikke os noget, for vi ved, at vi nok skal få rigeligt fra den side af også =) Men.. Min svigermor er begyndt at være rigtig ked af, at de ikke har givet os noget. Og jeg kan godt følge, at hun er bange for, at vi bedre kan lide mine forældre end dem. Det forholder sig slet ikke sådan og det har vi også forsøgt at forklare hende.

Jeg ved godt, at det er et luksusproblem af anden verden, men jeg har alligevel brug for et råd - hvordan får jeg min svigermor til at få det godt med mine forældre igen? De har altid haft et godt forhold til hinanden, men nu er hun for flov til at se dem. =/

Sådan var det også her .. Min svigermor ville hele tiden købe noget til os som min papmor allerede havde købt ..

Find noget i mangler og sig det til hende .. Det gjorde vi og så blev hun helt glad ..

Anmeld

21. juni 2011

anynom

morethanperfect skriver:

Sådan var det også her .. Min svigermor ville hele tiden købe noget til os som min papmor allerede havde købt ..

Find noget i mangler og sig det til hende .. Det gjorde vi og så blev hun helt glad ..

Det har vi prøvet, men det har ikke virket =/ Desværre

Anmeld

21. juni 2011

sarahb

så må hun jo hoppe ud og købe noget eller sige hun gir barnevognen. eller sådan noget. Hvis det er hendes problem hun ikke har købt noget, så må hun jo gøre noget ved det.
Synes personligt ikke det er noget der skal gøres til et problem, da det blot er materialistisk. Men det eneste hun er ked af er at de ikk har givet noget og dine forældre har, Ergo; køb noget.

Anmeld

21. juni 2011

Miss Tina

Kunne være at hun har brug for at høre det fra din moa, at det har ikke noget med at gøre hvem der køber hvad. Et godt tilbud slipper man jo ikke bare lige og slet ikke når der ikke er nogen skader.

Jeg startede selv ud med en masse brugt, det var meget lidt jeg fik lov til at købe selv og det er jo gode penge at spare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.