Bedsteforældre på begge sider - første barnebarn for dem begge.
Mine forældre har givet os de par ting de havde stående fra den yngste i min familie (seng osv) og så har min mor købt en kurvevugge. Mine forældre har ligeledes købt en autostol gennem noget familie og i går købte de et puslebord til os. Det skal lige siges, at det hele er brugt og ikke har kostet ret meget. Vi sætter stor pris på det hele, det er jo skønt at vores ufødte datter allerede bliver forkælet af mormor og morfar.
Mine svigerforældre har ikke købt noget endnu, og det gør ikke os noget, for vi ved, at vi nok skal få rigeligt fra den side af også =) Men.. Min svigermor er begyndt at være rigtig ked af, at de ikke har givet os noget. Og jeg kan godt følge, at hun er bange for, at vi bedre kan lide mine forældre end dem. Det forholder sig slet ikke sådan og det har vi også forsøgt at forklare hende.
Jeg ved godt, at det er et luksusproblem af anden verden, men jeg har alligevel brug for et råd - hvordan får jeg min svigermor til at få det godt med mine forældre igen? De har altid haft et godt forhold til hinanden, men nu er hun for flov til at se dem. =/
Anmeld