Puha for en grim oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

tumle81

I torsdags blev jeg ringet op af min mor som var helt ude af den. Min bror var blevet indlagt på sygehuset da han ikke kunne huske hvad han hed eller hvor han boede. Han skulle scannes og gik i kramper, fik stesolid og derefter lagt i respirator!!

Han blev efterfølgende overflyttet til RH til intensiv afdelingen. De lavede endnu en scanning, har taget et hav af blodprøver og 2 rygmarvsprøver, et EEG og det er alt sammen uden at kunne give et entydigt svar på hvad han fejler!!

Han kom ud af respiratoren om lørdagen og vågner lidt op. Er først rigtig vågen i ågr, og i dag da jeg besøger ham ved de endnu ikke hvad der er årsag til indlæggelsen! De mistænker at det kan være hjernebetændelse, men er ikke sikre. De vil nu lave en ny EEG og også få neurologerne ind over!!

Det er skræmmende at tingene kan ændre sig så hurtigt. Om mandagen havde Peter fødselsdag og der var vi i skoven med min bror, hans kone og deres 2 børn. Vi lavede bål og hyggede med snobrød, pølser og kage. 3 dage efter er han på intensiv på RH i respirator!!!

Jeg håber at "bare" skal have lidt tid og derefter igen vil være min bror som jeg kender ham uden mén, de kan bare ikke sige noget med sikkerhed endnu. Han er dog forholdsvis klar nu og svarer rimelig relevant på div. spørgsmål!

Måtte lige ud med det, tak fordi I gad at læse med...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

HelleBelle

puha sikke en forskrækkelse, kan godt forstå du er chokeret. Det er altid hårdt når ens kære bliver syge, og specielt når I ikke ved hvad det skyldes. Det er ikke en flåt vel? læste jo I var i skoven.

Ønsker din bror rigtig god bedring!!!!

Knus

Helle.

Anmeld

21. juni 2011

JulieE

Nej hvor ubehageligt!!! Kan godt forstå du er lettere chokket!!!

Håber han snart er frisk igen!!!!

Anmeld

21. juni 2011

karina1980

puha sikke en ubehagelig oplevelse,  håber han snart er ovenpå igen

Anmeld

23. juni 2011

tumle81

Hej alle

Tak for jeres tanker.

Ja det var og er en grim oplevelse. De har tjekket ham for stort set alt, og det er ikke en virus har de nu konstateret...

Der er taget et nyt EEG som viser nogle uregelmæssigheder. I morgen vil de derfor tage nogle nye blodprøver og tjekke for nogle andre ting. Deres ide er nu at det kan være en autoimmun sygdom eller muligvis epilepsi!

Han er meget træt af at være indlagt og prøvede derfor i dag at komme en tur hjem på orlov! Ingen succes, han var enormt forkvalmet med opkast og krafitg hovedpine! Håber ikke det udskriver ham til ambulant kontrol før tidligst fredag, ellers er han jo alene i dag timerne!!

Knus Kathrina

Anmeld

23. juni 2011

Zafir

Puha... det lyder gdotnok grimt. Det værste er jo bare uvisheden

Håber alt det bedste for ham!!!

STORT kram

Anmeld

29. juni 2011

Strack

Øv det lyder delme ik som en rar oplevelse

rigtig god bedring med ham!!!

knus

Anmeld

3. juli 2011

Tina2

Det var dog skrækkeligt, Kathrina!!! Håber alt det bedste!

Stort kram Tina

Anmeld

5. juli 2011

tumle81

Han er blevet udskrevet nu, og har været hjemme i en lille uges tid... Han synes det går to skridt frem og et tilbage...

Vi skal hjem til dem på lørdag, så er jeg spændt på at se hvordan han har det der...

Tak for jeres tanker, de varmer...

Knus Kathrina

Anmeld

13. juli 2011

Avi

Huha ja det var godt nok en slem omgang

Et knus og en tanke til i familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.