I torsdags blev jeg ringet op af min mor som var helt ude af den. Min bror var blevet indlagt på sygehuset da han ikke kunne huske hvad han hed eller hvor han boede. Han skulle scannes og gik i kramper, fik stesolid og derefter lagt i respirator!!
Han blev efterfølgende overflyttet til RH til intensiv afdelingen. De lavede endnu en scanning, har taget et hav af blodprøver og 2 rygmarvsprøver, et EEG og det er alt sammen uden at kunne give et entydigt svar på hvad han fejler!!
Han kom ud af respiratoren om lørdagen og vågner lidt op. Er først rigtig vågen i ågr, og i dag da jeg besøger ham ved de endnu ikke hvad der er årsag til indlæggelsen! De mistænker at det kan være hjernebetændelse, men er ikke sikre. De vil nu lave en ny EEG og også få neurologerne ind over!!
Det er skræmmende at tingene kan ændre sig så hurtigt. Om mandagen havde Peter fødselsdag og der var vi i skoven med min bror, hans kone og deres 2 børn. Vi lavede bål og hyggede med snobrød, pølser og kage. 3 dage efter er han på intensiv på RH i respirator!!!
Jeg håber at "bare" skal have lidt tid og derefter igen vil være min bror som jeg kender ham uden mén, de kan bare ikke sige noget med sikkerhed endnu. Han er dog forholdsvis klar nu og svarer rimelig relevant på div. spørgsmål!
Måtte lige ud med det, tak fordi I gad at læse med...
Knus Kathrina
Anmeld