sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

tumle81

Så er der kun 4 dage tilbage i børnehaveklasse, hvor er det vildt!!

Victoria glæder sig virkelig meget til sommerferie og til at starte 1. klasse efterfølgende..

Hun skal i uge 26 til Bornholm med mine forældre og hendes kusine. Det glæder de sig virkelig meget til... Det er helt perfekt for netop i den uge er der fokus på bedsteforældre og børnebørn på Bornholm!

D. 14. juli starter vi bilen op og kører til Italien. Vi har 10 dage i et holiday home dernede, og på hjemvejen tager vi muligvis et par overnatninger, enten i Østrig eller Tyskland. Det er ikke helt afgjort endnu, vi beslutter os først når bilen kører mod DK igen...

Jeg har 4 uger i alt sammen med ungerne og Peter har næsten 3½ uge, så der skal bare være ren familiehygge. Det bliver SÅ dejligt. Vi håber at vejret bliver skønt og ser frem til mange gode oplevelser...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

HelleBelle

Det lyder som opskriften på en dejlig ferie :0) Malte skal til Randers og være hos mine forældre i uge 28 mens Dussen er lukket. Senere skal vi en uge til Bornholm. Glæder mig, ingen af os har været der før.

Ellers bare småture ud i det dejlige Danmark :0)

Anmeld

21. juni 2011

JulieE

Ja... det er skønt som ferien vinker forude  Vi drager til Bornholm på fredag og bliver derovre i uge 26 og 27 (sjovt som Bornholm er tema i denne tråd )

Jeg har indtil videre kune ferie i uge 26 og 27, da jeg starter nyt job som pædagogmedhjælper i en børnehave når jeg kommer hjem. Jeg håber dig, jeg kan putte et par fridag ind hist og her i løbet af skolesommerferien.  Lars holder en uges ferie mere med børnene når vi kommer hjem fra Bornholm og så skal han afspadsere en masse, derefter, så ungerne får flere fridage og korte dage i BH og frit 

Jacob er rigtig glad for at gå i skole og glæder sig så meget til at komme i 1. klasse. Vi havde sommerfest med klassen sidste torsdag og hilste også på deres nye lærere. det lover godt. En yngre mandlig lærer som klasse- og matematiklærer og en gammel garvet kvindelig lærer til Dansk 

Anmeld

23. juni 2011

tumle81

Jeg ville også mægtig gerne til Bornholm. Har aldrig været der, men i år er det altså kun Victoria, hendes kusine og mine forældre der får glæden af den smukke solskins ø...

Knus Kathrina

Anmeld

24. juni 2011

lene

ja det er vildt så hurtigt det her år er gået, Mathias glæder sig til at skulle i første klasse, både ham og Clara får 5 ugers ferie, men jeg er jo også studerende så det nogle helt andre mulighedder, hvad vi skal endnu er ikke helt planlagt,

Knus Lene

Anmeld

24. juni 2011

karina1980

vi har slet ikke planlagt noget i sommerferien, men regner med en tur til danfoss universe(det er så super lærerigt og sjovt) så en masse ture til stranden, zoo, måske legoland og lidt i sommerhus.

senere på året håber vi at komme en tur til det skønne Harzen igen, sådan lidt forlænget weekend eller lign.

Jasmin er rigtig glad for at have fået ferie, for det betød at hun nu gik i 1 kl. og det er hun super stolt over, hun har så småt knækket læsekoden og kan læse rigtig mange ting selv og alt for meget med lidt hjælp

Anmeld

29. juni 2011

Strack

jaaa endelig sommer

jeg har gået sygemeldt 4 mdr. så har egentlig haft god tid med ungerne, men skolen skulle jo passes

vi skal en masse hyggelige ting syntes jeg, besøge venner i sommerhus, holde loppemarked oppe i byen, på cykelcamping og så har vores forældre simpelthen betalt en hytte i prag i en uge, hvor vi kun skal betale mad og lommepenge det glæder vi os super meget til, vi skal afsted med vores forældre og søskende samt børn bliver helt kanont!!!

Anmeld

3. juli 2011

Tina2

Vi har været i Fårup sommerland en dag, skal til Djurs sommerland en dag i løbet af juli. Family-farm på lørdag med nogle venner og i starten af august rejser vi en uge til Albena i Bulgarien, glæder os HELT vildt

Ellers småture, som vi bestemmer henad vejen......

Anmeld

13. juli 2011

Avi

Naja er også VILDT glad for skolen, og hun klarer sig bare helt super

Vi har været en uge i sommerhuset i ØH, sammen med min far fra Grønland, og hans kone  MAXHYGGE i uge 26 med godt vejr.

Vi har været en del gange i Legoland, da vi har kort til det, og skal også derned på søndag hvor vi holder 2 omgang af Davids  3 års fødselsdag(den rigtige er i morgen)..

Når vi rammer uge 30 starter vi Vitaraen og kører over Heidepark, til La Ciota (sydfrankrig) hvor min svigerfar har en mega skøn lejlighed. Der skal vi lege Strandløver og dykke med fisk i 10 dages tid.

Var lige en tanke her fra Ålborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.