Sofa + sofabord søges pr 1/7

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.418 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Shibby

Bor på sjælland,skal flytte ca 20 km nord for kbh den 30/6 så ville være perfekt hvis du bor der omkring og har noget vi kan bruge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

CamillaSoefelt

Shibby skriver:

Bor på sjælland,skal flytte ca 20 km nord for kbh den 30/6 så ville være perfekt hvis du bor der omkring og har noget vi kan bruge!

Altså Vores sofa skal faktisk sælges.. En chaiselong fra Ilva i sådan grånistret tror jge måske det hedder.. Meen ved ikke hvad du tænker I vil gi for en sofa?? Bor i Birkerød - så det er ca 20km nord for kbh, dog ved jeg ikke hvilken retning I er flyttet i?

Anmeld

22. juni 2011

CamillaSoefelt

Shibby skriver:

Ser vel ud som denne, dog lidt bredere armlæn i begge sider

Lånt fra ilva.dk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2011

Twinklee

Tillader mig lige at reklamere for en jeg kender, der gerne vil sælge sine sofaer. Hun bor i Allerød.

Du kan se dem her http://www.dba.dk/23-pers-sofaer-ektorp-ik/id-74585787/?utm_source=facebook&utm_medium=statusopdatering&utm_campaign=syi-facebook

Anmeld

22. juni 2011

Pia.

CamillaSoefelt skriver:

Ser vel ud som denne, dog lidt bredere armlæn i begge sider

Lånt fra ilva.dk

Havde trådstarter interesse i denne sofa ? ellers vil jeg gerne se et billde af den og høre en pris... og hvis trådstarter er interesseret lister jeg ud igen...

Knus Pia.

Anmeld

22. juni 2011

Sildefisk

Har både sofa og sofabord billigt til salg hvis det er

Anmeld

22. juni 2011

Shibby

Hvad er prisen på den grå sofa hvis det er ?

Bileder myr!

Anmeld

25. juni 2011

CamillaSoefelt

Shibby skriver:

Hvad er prisen på den grå sofa hvis det er ?

Bileder myr!

En 4000-5000.- tænkte jeg? Der er nul pletter eller grimme ting på. Så pæn som ny. Og nypris var 9000.-

Anmeld

25. juni 2011

CamillaSoefelt

Pia. skriver:

Havde trådstarter interesse i denne sofa ? ellers vil jeg gerne se et billde af den og høre en pris... og hvis trådstarter er interesseret lister jeg ud igen...

Knus Pia.

Ved ikke om TS er int, men ellers er du velkommen. Som sagt uden pletter eller andet smuds. Og vi ville godt ha en 4-5000.- for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.