Veninder med børn i Skive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Tino's Mor

Hej alle

Jeg føler mig lidt efterladt en gang i mellem da min kæreste er soldat og er ofte væk på øvelse og kursus så jeg ville bare høre om der var nogle andre i Skive som manglede en til at snakke med om baby osv.

Jeg har Tino på snart 8 måneder

Marianne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Frk. Himmelblå

Hej Tinos mor

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men synes lige, dit indlæg skal oppes. Jeg kender det kun alt for godt, - det med at være alene i perioder, men bor på Sjælland. Held og lykke med at finde nogle "ligesindede".

Anmeld

21. juni 2011

Fru Aagaard

Jeg bor i Karup, tæt ved Skive eller små 25 km..

Min mand er også soldat. Du kan skrive en PB

Anmeld

21. juni 2011

MomInTheMaking

Tino belino ding dong Dino.. Tak, for i går sovetryne.^^

Anmeld

21. juni 2011

Tino's Mor

September baby: Tak for det

Mom in the making: Du er bare for sød

Anmeld

21. juni 2011

Fru Lykkelig

Hejsa..

jeg bor i kjeldbjerg ca. 10 km fra Skive.. jeg er gift og sammen har vi to piger på.4½ og snart 3.. Altid hyggelig at møde nye mennesker..

knus malene

Anmeld

21. juni 2011

Tino's Mor

Fru Lykkelig

Det lyder rigtig hyggeligt Men ja det var også det jeg tænkte det er dejligt at møde nye mennesker så det ikke bare er de samme og de samme hele tiden

Anmeld

20. august 2011

callie

Hejsa. Jeg er en ung pige,som godt nok bor helt i Hadsundmen synes det kunne være super hyggeligt at møde nye mennesker,så hvis du skulle få lyst så vil jeg meget gerne mødes og snakke om baby,osv

Jeg har selv en datter på næsten 8 mdr,og bor med min kærste i hus.

Mvh Callie

Anmeld

24. august 2011

kamillapetersen91

Tino's Mor skriver:

Hej alle

Jeg føler mig lidt efterladt en gang i mellem da min kæreste er soldat og er ofte væk på øvelse og kursus så jeg ville bare høre om der var nogle andre i Skive som manglede en til at snakke med om baby osv.

Jeg har Tino på snart 8 måneder

Marianne

Jeg bor i Viborg og er altid frisk på at møde nye mennesket har Emma på 11 måneder

Anmeld

24. august 2011

Tino's Mor

kamillapetersen91 skriver:

Jeg bor i Viborg og er altid frisk på at møde nye mennesket har Emma på 11 måneder

Ihh Det lyder hyggeligt Hvor henne i viborg bor du ? Min kærestes far bor nemlig i viborg så vi kommer der rimelig tit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.