Hvordan laver man en pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2011

Anonym trådstarter

Det siges jo at stillingen kan have betydning for om det blir en dreng eller en pige - Er det rent gas eller er der noget i det?

Min kæreste og jeg har en dreng og er i gang med projekt barn nr 2 og det ville da være perfekt hvis vi kunne trylle en lille pige frem

Men vil lige tilføje at jeg blir ovenud lykkelig også selvom det ender med en dreng igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

charlottekri

din mand skal lade være med at krumme tæer når han kommer ha ha

ej, undskyld, men den bruger vi tit herhjemme, men for rent faktisk at svare på dit spørgsmål, så tror jeg helt ærligt ikke at man kan gøre det mindste for at påvirke kønnet, da det jo kommer an på hvilke kromosomer, der bliver sammensat, hvilket kan være rent tilfælde...

knus charlotte

Anmeld

21. juni 2011

MarieMor

hehe ja det kunne da være fint hvis i kunne få en lille pige

jeg har tilgengæld hørt at pige sædceller lever længere en drenge , så derfor hvis du har styr på din cyklus knalder i bare 2 dage før ægløsning og så skulle der gerne komme en lille pige  

Anmeld

21. juni 2011

Anonym

hmmm ... kæresten mener at skal vi have en dreng skal han bare støde mere til højre ... så prøv til venstre ...

ej pas

Anmeld

21. juni 2011

Mira0911

Jeg tror ikke på der er en bestemt stilling der gør om det bliver en pige eller dreng... Det er Y og X der afgøre det, mener det hedder det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.