Jeg vil også ;) Noahs hule uge 15-39

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Lilje82

Cilas skriver:

Erj for h da :O

Jaaaa manden havde lagt sin boremaskine lige der hvor jeg ikke kunne se den for min kæææmpe mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

MortilCilas

Lilje82 skriver:

Jaaaa manden havde lagt sin boremaskine lige der hvor jeg ikke kunne se den for min kæææmpe mave

Erj, han kan da heller ikke bare ligge den et sted hvor chancen er lige nul for at du kan se deT :O

Anmeld

24. juni 2011

Lilje82

Cilas skriver:

Erj, han kan da heller ikke bare ligge den et sted hvor chancen er lige nul for at du kan se deT :O

Nej synes også det var ret uretfærdigt, at den skulle ligge lige der hvor jeg skulle gå.

Anmeld

24. juni 2011

MortilCilas

Lilje82 skriver:

Nej synes også det var ret uretfærdigt, at den skulle ligge lige der hvor jeg skulle gå.

Jaa

Anmeld

24. juni 2011

Lilje82

Cilas skriver:

Jaa

TRUST ME!! Han har også hørt meget for det og blevet skældt ud, når det blev for meget for mig det hele

Anmeld

24. juni 2011

MortilCilas

Lilje82 skriver:

TRUST ME!! Han har også hørt meget for det og blevet skældt ud, når det blev for meget for mig det hele

Kan jeg godt forstå .. faren til min søn lærte at fjerne sine ting ..

Anmeld

24. juni 2011

Lilje82

Cilas skriver:

Kan jeg godt forstå .. faren til min søn lærte at fjerne sine ting ..

Han skulle hænge noget op og kaldte på mig, fordi jeg skulle komme og vise, hvor det skulle hænge samtidig med at jeg snakkede i telefon og havde den her kæmpe vom.

Anmeld

24. juni 2011

MortilCilas

Lilje82 skriver:

Han skulle hænge noget op og kaldte på mig, fordi jeg skulle komme og vise, hvor det skulle hænge samtidig med at jeg snakkede i telefon og havde den her kæmpe vom.

Meget uheldig blandning

Anmeld

24. juni 2011

Lilje82

Cilas skriver:

Meget uheldig blandning

Jow lidt Var mest nervøs for at fødslen skulle gå i gang, mens jeg ikke kunne gå

Anmeld

24. juni 2011

MortilCilas

Lilje82 skriver:

Jow lidt Var mest nervøs for at fødslen skulle gå i gang, mens jeg ikke kunne gå

Havde været endnu mere uheldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.