Hej Hej Hej hvvaaaaa så

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

mama09

Lang tid siden.. Har i det godt? Sket noget nyt? Latifa er så kærlig en pige og forleden vækkede hun mig kl 2 om natten med en masse kys og så sagde hun "elsker dig mor, sov godt" suk går lige i hjertet! Glæder mig til at at møde mange er jer d 4 ja og Det går også godt med gemalen og moi, han er så kærlig og en dejlig far og mand nå bare lige en "hvvva så" tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Barbamama

Skønt indlæg!!!! Dejligt at høre at du og manden har det godt igen....

Og ja man må da bare smelte når ens datter gør sådan! SELV kl. 2 om natten!!!

Anmeld

21. juni 2011

sarahb

hva sååååå søde...
Har ikk en fis at skrive for vi har jo bare været på ferie og det har jeg skrevet om.
Ellers ikke en dyt.. Nååårh jo skal på rådhuset kl. 14 og giftes .. hihi... Der bliver ikk gjort noget ud af det, men hyggeligt bliver det da alligevel..
Og ellers har ungerne og mig og manden det super..

Og jeg er SÅ glad for dig og Abdi har det skønt og Latifa er jo bare en lækker bidsken og sååååå SØD!

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

Her sker der heller ikke det vilde

Vi ser også frem til den 4 juli

Anmeld

21. juni 2011

mama09

michella80 skriver:

Skønt indlæg!!!! Dejligt at høre at du og manden har det godt igen....

Og ja man må da bare smelte når ens datter gør sådan! SELV kl. 2 om natten!!!

Ja det gør ikke noget at blive vækket så nu skal min mand bare lærer tricks af din romantiske mand

Anmeld

21. juni 2011

mama09

sarahb skriver:

hva sååååå søde...
Har ikk en fis at skrive for vi har jo bare været på ferie og det har jeg skrevet om.
Ellers ikke en dyt.. Nååårh jo skal på rådhuset kl. 14 og giftes .. hihi... Der bliver ikk gjort noget ud af det, men hyggeligt bliver det da alligevel..
Og ellers har ungerne og mig og manden det super..

Og jeg er SÅ glad for dig og Abdi har det skønt og Latifa er jo bare en lækker bidsken og sååååå SØD!

What tha fuck??? Ski da stort TILLYKKE. Nu vil i ha hinanden på papir? Og ikke kun i Allahs navn.. Vi venter til vi begge har uddaneselser, før kan det ikke betale sig men håber i får en hyggelig dag, baby... og dine unger er jo også vildt hotte!

Anmeld

21. juni 2011

mama09

Vingummien skriver:

Her sker der heller ikke det vilde

Vi ser også frem til den 4 juli

Hehe... Bliver også hyggeligt glæder mig til at møde den skører knægtigen

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

mama09 skriver:

Hehe... Bliver også hyggeligt glæder mig til at møde den skører knægtigen

Sikker :p sidst kunne vores 2 unger ikke enes

Anmeld

21. juni 2011

Barbamama

mama09 skriver:

Ja det gør ikke noget at blive vækket så nu skal min mand bare lærer tricks af din romantiske mand

Ha ha ha. Ja  Det er ellers ikke den mest romantiske mand jeg har gående herhjemme. Men han er nu dejlig alligevel

Anmeld

21. juni 2011

mama09

Vingummien skriver:

Sikker :p sidst kunne vores 2 unger ikke enes

Ej de var da virkelig også bette der.. Havde intet sprog eller noget de er jo nærmest teenager nu, de skakl kunne lege

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.