navnet mille??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2008

Miamaja

Balderson skriver:

Ja, Mille er så ikke lige et navn jeg bryder mig om til et barn... Men det er sgu nok fordi jeg har haft flere dyr der kom til at hedde Mille...

haha.. ja, alle vores hunde i mit barndoms hjem har og hedder mille , men kendte ogsaa en pige som lille der hed mille - saa jeg synes det er fint til baade dyr som mennesker hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2008

mette moren

Musen5 skriver:

Jeg har altså stemt nej....

Det er som sdan nikke navnet jeg ikke kan li', men jeg ser straks en strid lille k*lling fra min datters klasse for mig når jeg hører navnet.

Derfor et nej fra min side

/Musen5

det kender jeg godt!! ville aldrig kalde min datter for tanja.. får det næsten dårligt når jeg tænker på navnet fordi jeg en gang havde en veninde som hed det.. kan ikk tåle synet af hende

Anmeld

6. december 2008

mette moren

Balderson skriver:

Ja, Mille er så ikke lige et navn jeg bryder mig om til et barn... Men det er sgu nok fordi jeg har haft flere dyr der kom til at hedde Mille...

jeg havde en gang en hund der hed sitta.. nogle år efter fik jeg en lære som også hed det det virkede forkert!! men har aldrig mødt et dyr som hed mille..

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

mette moren skriver:

det kender jeg godt!! ville aldrig kalde min datter for tanja.. får det næsten dårligt når jeg tænker på navnet fordi jeg en gang havde en veninde som hed det.. kan ikk tåle synet af hende

saadan en tanja havde jeg i min klasse saadan en stor bjorn af en pige og meget rapkaeftet. de fleste var bange for hende. desuden naar jeg horer navnet tanker jeg ogsaa altid paa tander

Anmeld

6. december 2008

mette moren

Miamaja skriver:

saadan en tanja havde jeg i min klasse saadan en stor bjorn af en pige og meget rapkaeftet. de fleste var bange for hende. desuden naar jeg horer navnet tanker jeg ogsaa altid paa tander

det tror jeg de fleste gør hende her var faktisk også en pænt stor pige!!! bare det ikk er den samme.. he he

Anmeld

8. december 2008

Mutti2

Et rigtigt dejligt navn :-) Min datter hedder Milla-Victoria.... (det er da tæt på Mille :-))

det er et skønt og smukt navn... men vær forberedt på at mange hedder det for tiden.... I den vuggestue min datter lige er blevet flyttet fra, var der 2 stk Mille, en Milla og så min Milla-Victoria.... og det var i en gruppe på 18 børn!!!

:-)

Knus Pernille - Mor til Milla-Victoria (100108)

Anmeld

8. december 2008

JasminsMoar88

Musen5 skriver:

Jeg har altså stemt nej....

Det er som sdan nikke navnet jeg ikke kan li', men jeg ser straks en strid lille k*lling fra min datters klasse for mig når jeg hører navnet.

Derfor et nej fra min side

/Musen5

strid lille K*lling? kan man også sige det om små piger nu?

Anmeld

9. december 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

Sjovt...sådan har jeg det også med det navn og kender nogle rigtige usympatiske piger der hedder det...

Anmeld

27. december 2008

OKtober projekt

Mille er et lækkert navn.

Som mange påpeger så er det et meget brugt navn og hvis man ikke ønsker det så kunne Camille være en mulighed - super flot hvis I spørger mig

Anmeld

27. december 2008

Mormilla

Jeg elsker det navn!!!!!! Det er så kært...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.