Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puh maven er godt tung nu synes jeg.... Og STOR... I vejen for alt hvad jeg skal lave i køkkenet af mad... Problemer med at finde en måde at ligge på i sengen og sofaen.... 13 uger endnu til jeg har prinsessen i armene...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot baby hule
Mira0911 skriver: Puh maven er godt tung nu synes jeg.... Og STOR... I vejen for alt hvad jeg skal lave i køkkenet af mad... Problemer med at finde en måde at ligge på i sengen og sofaen.... 13 uger endnu til jeg har prinsessen i armene...
Wauw det går stærkt nu :-) Ser godt ud!
Jemion skriver: Flot baby hule
Tusind tak...
ciepige skriver: Wauw det går stærkt nu :-) Ser godt ud!
Ja det går temmelig stærkt synes jeg...
NNM skriver: den mave der den bliver da bare smukkere og smukkere for hver gang man ser på den. hold op hun fylder godt efterhånden der inde.
den mave der den bliver da bare smukkere og smukkere for hver gang man ser på den. hold op hun fylder godt efterhånden der inde.
Tusind tak og i lige måde... Ja hun fylder godt derinde efterhånden... Er spændt på hvad vægten siger på hende på Mandag til scanning....
Stadig smuk som altid, men hvor er smilet som du lovede mig?
Jeg er helt skuffet
WOW. Den er virkelig smuk! Og så stor allerede
Mira0911 skriver: Tusind tak og i lige måde... Ja hun fylder godt derinde efterhånden... Er spændt på hvad vægten siger på hende på Mandag til scanning....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128