hvad siger jeres vægt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

december-babyen

Ja vi var til NF igår og det vokser og trives og har det godt

Hvor langt henne er du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

mette-mus

december-babyen skriver:

Ja vi var til NF igår og det vokser og trives og har det godt

Hvor langt henne er du?

Det var godt! Syntes det var fantastisk at se den lille til NF...

Jeg er 14+5 i dag og venter en lille dreng

Anmeld

21. juni 2011

december-babyen

mette-mus skriver:

Det var godt! Syntes det var fantastisk at se den lille til NF...

Jeg er 14+5 i dag og venter en lille dreng

Hvornår var i til kønsscanning? Er så nervøs for søndag hvor vi skal afsted.

Men ja det er fantastisk altid at se den lille, bliver konstant rørt til tårer når det er

Anmeld

21. juni 2011

juni76

Silke83 skriver:

Jeg er ret sikker på, at jeg mærkede liv i lørdags for første gang... Bare to små blop, da jeg lige var vågnet om morgenen

Jeg syntes også jeg har mærket nogle store bløde bobler. Men jeg er jo ik sikker på det er den lille. Men det bliver helt fantastisk når man ved det er den som laver de små bobler

Anmeld

21. juni 2011

Moms

Hej

Jeg er 16+0 i dag og har taget knap 2 kg på.

Jeg havde nærmest ikke kvalme det første 10-12 uger, men siden er det blevet fast morgen og nu også begyndende middag med decideret opkast. Øv.

Men det hjælper, det råd, som jeg har læst her. Spis hyppigt. Jeg har en banan liggende på sengebordet. Når jeg vågner om natten og skal tisse (hvilket jeg har skullet lige siden jeg blev gravid) tager jeg først en bid banan - og det samme om morgenen. Er desværre ved at være lidt træt af banan.....

I dag er der 6 dage til fostervandsprøve og tidlig misdannelsesscanning. Jeg skulle vente 2½ uge. Den første 1½ uge var storslem. Jeg var slet ikke glad for at være gravid mere, men nu har jeg det godt igen. Jeg TROR på baby har det godt!

Moms

Anmeld

22. juni 2011

mette-mus

december-babyen skriver:

Hvornår var i til kønsscanning? Er så nervøs for søndag hvor vi skal afsted.

Men ja det er fantastisk altid at se den lille, bliver konstant rørt til tårer når det er

Jeg var 14+1 -så det var i sidste uge

Var SÅ fantastisk -specielt fordi vi så lidt 3D og det var bare så tydeligt både at det var en dreng, men også små hænder, tæer etc.

Helt fantastisk! Så glæd dig!!

Anmeld

22. juni 2011

anynom

Jeg er 15+4 i dag og har taget cirka 1 kg på =) Men er hoppet i ventebukserne, maven er aaaaaaaaaaalt for stor til mine almindelige bukser =)

Anmeld

22. juni 2011

Københavnermor

Vægten siger -1 kg fra før graviditetsvægt. Jeg er 15+1 i dag.

Jeg var til 1. jordemoderbesøg i dag, og det var heldigvis helt fint. Hun mærkede, maven vokser som den skal og vi hørte også den lilles hjerte slå!!  Mega stort øjeblik!!!!

Jeg er hoppet i ventetøjet, kan slet ikke holde ud at der er noget der strammer, og her den sidste uges tid er der også virkelig sket synlige forandringer på maven. Har fået en lille mave! 

Kh, MedRogn

Anmeld

1. juli 2011

KiaKatrine

Jeg er i uge 14+2 og har taget lidt over 2 kg på.
Men har haft rigtig meget kvalme og opkast, nu har jeg lært hvad det er jeg får det af, og spiser mindre men flere gange dagligt, så jeg ikke får det igen

Anmeld

1. juli 2011

Klara

Jeg er i 14+1 og vejer det samme som før, forstår da ikke helt hvordan det kan hænge sammen da jeg synes jeg begynder at få rimelig stor mave..kan ikke på nogen måde lukke mine jeans længere, he he..

Men regner da med at vægtøgningen kommer snigende, det slipper man nok ikke for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.