Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tænkte bare på hvordan det mon går med de 3 vidundere ?? Hun har ikke været aktiv i nogen tid nu nemlig..
Håber det går godt med dem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Jeg tænkte bare på hvordan det mon går med de 3 vidundere ?? Hun har ikke været aktiv i nogen tid nu nemlig.. Håber det går godt med dem
Hmm .. Har hun ikke født ? :b
Maja_4000 skriver: Hmm .. Har hun ikke født ? :b
Hun har født - men jeg tænker, at man ikke har så meget tid med hele 3 vidundere at tage sig af
Jow jow Men hun ville sætte billeder osv ind og det kan jeg ikke se hun har gjort ?? Ja jeg er meeget nysgerrig men nu er det jo ikke så tit vi har en trillingemor herinde
jo hun har født men har ikke været online siden hun fortalte om fødslen af hendes 3 vidundere. men hun har jo nok rigeligt at se til.
og mener hun sagde inden fødslen at hun ikke havde kontakt med nogen herinde der kunne opdatere os..
Rockertand skriver: Hun har født - men jeg tænker, at man ikke har så meget tid med hele 3 vidundere at tage sig af
Nej tror bestemt heller ikke hun kommer til at kede sig
Men det ændre ikke ved min nysgerrighed Fnis..
o1Mutte skriver: Jow jow Men hun ville sætte billeder osv ind og det kan jeg ikke se hun har gjort ?? Ja jeg er meeget nysgerrig men nu er det jo ikke så tit vi har en trillingemor herinde
Nååårh .. Det var bare fordi du havde oprettet den under "fødsel" (;
Hun har nok ikke tid med de 3
Maja_4000 skriver: Nååårh .. Det var bare fordi du havde oprettet den under "fødsel" (; Hun har nok ikke tid med de 3
Ja ved egentlig ikke hvorfor jeg oprettede den her Det kan jeg godt se nu tænkte ikke lige over det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128